پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:32:01 - پنجشنبه 2 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیدار سبزپوشان سپاه و بسیج با امام جمعه شهرستان رابر به مناسبت هفته بسیج /تصاویر
به مناسبت هفته بسیج فرمانده و مسئولان سپاه ناحیه و جمعی از بسیجیان رابر با حجت‌الاسلام مهدی صادقی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش “صبح رابر”، حجت الاسلام صادقی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج ،با طرح این سؤال که چرا تفکر بسیجی همیشه  پیروز است گفت: بسیج الگو دارد و الگوی آن اهل بیت (علیه السلام) است ؛ بسیجی که با فرمان امام در ایران شکل گرفت و این مقاومت مردمی و ۸ سال دفاع مقدس باعث الگوگیری جوامع دیگر شد.

امام جمعه شهرستان رابر ضمن تبریک  پیروزی اسلام ناب بر کفر ، با اشاره به پیام  حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری افزود: در این پیام، تشکر از آیت الله سیستانی، که با دستور جهاد مرجعیت شیعه در عراق، حشد الشعبی همان بسیج مردمی شکل گرفت این  تفکر در عراق، لبنان و سوریه جواب داد.

وی با بیان اینکه  از خواسته های  امام  راحل نهادینه کردن این تفکر بسیج و بسیجی در تمام عالم بود تصریح کرد: هر انقلابی برای پیروزی احتیاج به خون دارد در کربلا و نجف روزانه ده ها شهید برای طواف حرم می برند، این تفکر بسیجی است همان تفکر زمان دفاع مقدس، که جوانهای شما برای دفاع از این مرز و بوم رفتند.

امام جمعه رابربا بیان اینکه  دفاع از خاک و وطنخیلی ارزش دارد گفت: حاج قاسم سلیمانی حرکت  میدانی داشت  این  تفکر  بسیجی  علت پیروزی است.

وی افزود: این نظام متعلق به بسیج است، با تفکر بسیجی مردم این انقلاب را به پیروزی  رساندند.

امام جمعه رابرگفت:  تفکر بسیجی حضرت زهرا(سلام الله علیها) را در حالی که جراحت داشتند آرام ننشاند و مانع رفتن امیرالمومنین (علیه السلام) به مسجد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید بسیجی وار حرکت کرد گفت: بسیجی خسته نمی شود و نباید به همین بسنده کنید و باید خود جوش حرکت کرد.

امام جمعه شهرستان رابر با اشاره به اینکه دشمن دست ازمخالفت با تفکر مهدویت و تخریب ارزشها بر نمیدارد افزود: قدر رهبر نظاممان را خارحی ها بهتر می دانند یکی از کارشناساان مسائل سیاسی و تحلیل گر می گوید:  وقتی رهبری شما  در جمع سخنرانی می کند بنده تحلیل چندین سال آینده را می بندم که همه آنها  به واقعیت می پیوندد.

حجت الاسلام صادقی با ابرازهمدردی با ۴۰ خانواده مددجوی بهزیستی گفت:بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب هنوز خانواده هایی هستند که از نبود امکانات ضروری مثل سرویس بهداشتی  و حمام رنج می برند امسال با همکاری گروه جهادی بسیج سپاه شهرستان رابر ۸۰ درصد این سرویس ها ساخته  شد.

وی با بیان اینکه حرکت شما نسبت به این نظام برای خانواده ها موجب دلگرمی می شود افزود:  به اسم بسیج و سپاه حرکات ارزنده ای در مباحث فرهنگی، عمرانی و ورزشی انجام دهید که برای این نظام ماندگاربماند.

فرمانده  ناحیه مقاومت شهرستان رابر نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج  به ارائه گزارش عملکرد یکساله رده های مختلف ناحیه مقاومت بسیج رابر پرداخت و گفت: در هر عرصه ای که به بسیج مأموریتی محول شده توانسته از این ماموریت ها  چه در جنگ سخت هشت ساله و پس از  جنگ در بحث محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، آمادگی دفاعی و مأموریت هایی دیگر سربلند بیرون آید وخواسته های مقام معظم رهبری را محقق سازد.

 

وی با تأکید بر اینکه بسیج از ابتدا تاکنون همه جا در صحنه بوده است اعلام  داشت: بسیج  پا به رکاب ولایت و گوش به فرمان هر آنچه که مقام عظمای ولایت دستور داده اند با دل و جان  می پذیرند و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را  به تحقق خواهند رساند.

مصطفی امام بخش، ارتباط و همکاری بسیج  با امام جمعه شهرستان را دو طرفه خواند و گفت:  بسیج نیاز به پشتیبانی امام جمعه دارد و  بسیجیان هم پشتیبان امام جمعه در سطح  شهرستان هستد و همچنین بسیج پشتیبان هر کسی که از آرمان های حضرت امام  و انقلاب دفاع کند می باشد و با تمام توان با فتنه گران مقابله خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رابر  نیز امام جمعه رابر را ولایتمدار خواند و ضمن قدردانی از وی گفت: بیشترین دغدغه  امام جمعه شهرستان مشکلات مردم شهر و روستاست که قابل تقدیر است.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب