پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:20:25 - یکشنبه 10 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تبلت گلکسی ویژه کودکان و نوجوانان
سامسونگ این بار با Galaxy Tab 3به بازار آمد، تبلتی که به گفته این کمپانی صرفا برای کودکان به منظور بازی و آموزش طراحی شده است. بر روی این تبلت، ابزارهای آموزشی، بازی و سرگرمی ، کتاب های الکترونیکی و اپلیکیشن های مخصوص کودکان از پیش نصب شده است. همچنین سامسونگ این امکان را برای […]

سامسونگ این بار با Galaxy Tab 3به بازار آمد، تبلتی که به گفته این کمپانی صرفا برای کودکان به منظور بازی و آموزش طراحی شده است.
بر روی این تبلت، ابزارهای آموزشی، بازی و سرگرمی ، کتاب های الکترونیکی و اپلیکیشن های مخصوص کودکان از پیش نصب شده است. همچنین سامسونگ این امکان را برای والدین فراهم کرده که بتوانند  تعیین کنند کودکانشان به چه اپلیکیشن هایی و برای چه مدت دسترسی داشته باشند. پس از پایان دوره تعیین شده برای دسترسی به آن برنامه ها باید یک پسورد وارد شود که توسط والدین تعیین شده است.

سیستم عامل این دستگاه بر پایه اندروید ۴.۱ است که اینترفیسی  رنگارنگ و جذاب برای کودکان فراهم آورده است.
Galaxy Tab 3 Kids  دارای یک پردازنده ۲ هسته ای در فرکانس ۱٫۲گیگا هرتز و رم ۱ گیگابایت است. این دستگاه دارای دوربین ۳ مگاپیکسل در جلو و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسل در پشت دستگاه می باشد. بدنه این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که کودکان بسیار آن را دوست خواهند داشت و دارای قابلیت نگهداری قلمC Pen نیز می باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب