پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:07:50 - پنجشنبه 9 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادواره هفت هزار شهید زن کشوربالاخص شهیده مرجان نازقلچی در رابر برگزار شد/تصاویر
یادواره ۷ هزار شهیده کشور بالاخص شهیده مرجان نازقلچی درحسینیه جامع شهرستان رابر به همت حوزه مقاومت حضرت زینب (سلام الله علیها) برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ در این آئین نژاد علیمرادی  مسئول درالقرآن شهرستان کهنوج در رابطه با درس زندگی امام زمان(عج) گفت: منجی عالم بشریت از بدو  تولد غریب بودند و اکنون نزدیک یکهزارو ۲۰۰ سال آقاامام زمان (علیه السلام)در غیبت هستند .

وی با اشاره به داستان مرحوم علی زنجانی گفت: یکی از فضیلت زیاد فرستان ذکر مقدس  صلوات در دنیا، جواب سلام امام را شنیدن و یقین داشته باشید که جواب سلام را امام حسین(علیه السلام) می دهد.

نژاد علیمرادی با بیان اینکه  توقعات امام زمان (علیه السلام) از ما چیست تصریح کرد: عهد بر انجام واجبات و  ترک محرمات ببندیم بدانید که رضایت خداوند متعال در گرو رضایت حضرت زهرا ( سلام الله علیها) است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن گفت: ۴۰۰هزار سایت برای  جوانان ایرانی ساخته که فرهنگ اهل بیت(علیه السلام) از وجودشان برود، اولین وسوسه پدرو مادرمان حضرت آدم  لخت کردنشان بود و  بهترین وسوسه غرب هم همان  لخت شدن است و این قدم به قدم با کوتاه شدن مانتوها و هزار مورد دیگر  چیزی که قلب شهدا را به درد می آورد.

نژاد علیمرادی با معرفی  بهترین امت پیامبر, امت آخر الزمان است گفت : در زمانی که ولی خدا غایب است و ما امکان دسترسی به آن حضرت را نداریم ایمان آوریم، امام سجاد علیه السلام می فرمایند: «کسی که در زمان غیبت قائم ما بر امامت او پایدار بماند خداوند ثواب هزار شهید بدر و حد را به او می دهد.

وی افزود: اگر رفتار و کردارمان مورد پسند امام زمان(علیه السلام) باشد دیگر نیازبه این همه چله گرفتن نیست، اگر به نسخه قرآن عمل کنیم حاجت ها روا می شوید.

  

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب