پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:27:38 - یکشنبه 10 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعویق حمله نظامی تا ۱۸ شهریور/ضعف اوباما و پیروزی ایران
رسانه‌های صهیونیست در گزارش‌های خود از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند که این سخنان نشان از ضعف در موضع‌گیری وی و پیروزی برای ایران است. به گزارش” صبح رابر” کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل در تحلیلی درباره سخنرانی شب گذشته باراک اوباما درباره حمله به سوریه تاکید کرد که این سخنرانی نشان از پیروزی بازدارندگی […]

رسانه‌های صهیونیست در گزارش‌های خود از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند که این سخنان نشان از ضعف در موضع‌گیری وی و پیروزی برای ایران است.

به گزارش” صبح رابر” کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل در تحلیلی درباره سخنرانی شب گذشته باراک اوباما درباره حمله به سوریه تاکید کرد که این سخنرانی نشان از پیروزی بازدارندگی ایران در منطقه خاورمیانه است.

بنابر این گزارش، کانال یک اسرائیل نیز تصریح کرد که مردم سوریه و منطقه خاورمیانه صحبت‌های اوباما را نشان از ضعف وی توصیف می‌کنند.
اوباما در سخنرانی شب گذشته خود گفت: تصمیم گرفتیم علیه سوریه دست به اقدام نظامی بزنیم. با این حال اجرای این تصمیم به زمان وابسته نیست و می‌تواند فردا، هفته آینده یا ماه آینده انجام شود.
تعویق حمله نظامی تا ۱۸ شهریور 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: با توجه به آنکه کنگره آمریکا تا تاریخ نهم سپتامبر(۱۸ شهریور) تعطیل است و “باراک اوباما” از اعضای کنگره آمریکا خواسته تا در مورد طرح حمله به سوریه تصمیم گیری کنند، تصمیم گیری در این خصوص تا این تاریخ به تعویق می افتد.
نمایندگان کنگره نیز در مقابل این خواسته اوباما، خواستار دریافت اطلاعات بیشتر و جزئی تر در مورد استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه هستند تا قبل از تصمیم گیری تمام اسناد موجود در این رابطه را بازبینی کنند.
در همین رابطه قرار است روز سه شنبه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در جلسه ای عمومی در این خصوص اطلاعاتی را به مردم ارائه بدهد، اما گویا کنگره پیش از این جلسه کار خود را برای بررسی طرح حمله به آمریکا آغاز می کند.
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا طی سخنرانی که بعد از ظهر دیروز شنبه در کاخ سفید انجام داد، اعلام کرد که پس از تصویب کنگره به سوریه حمله می کند و تاکید کرد که  دستور حمله را تنها پس از موافقت کنگره آمریکا صادر خواهد کرد.
منبع: فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب