پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:51:23 - سه شنبه 12 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز به کار شورای اسلامی شهرهای شهرستان کرمان
به گزارش ” صبح رابر“ ، صبح امروز اعضای ۱۳ شورای اسلامی شهرهای شهرستان کرمان در محل فرمانداری کرمان در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردند تا با تعهد به شرف انسانی خویش تعهد کنندکه در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشند. اعضای شوراهای اسلامی […]

به گزارش ” صبح رابر“ ، صبح امروز اعضای ۱۳ شورای اسلامی شهرهای شهرستان کرمان در محل فرمانداری کرمان در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردند تا با تعهد به شرف انسانی خویش تعهد کنندکه در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشند.

اعضای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان کرمان همچنین سوگند یاد کردند که قانون اساسی و سایر قوانین و مقررارت کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کرده و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته باشند و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند در رعایت صرفه، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنند.

۱۵ عضو شورای اسلامی شهر کرمان هم در آیین تحلیف منتخبان چهارمین دوره شوراهای شهرهای شهرستان کرمان حضور داشتند و سوگند یاد کردند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان در حاشیه آیین تحلیف منتخبان چهارمین دوره شوراهای شهرهای شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نشست چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محل ساختمان شورا برگزار می‌شود.

فتح‌الله مویدی بیان داشت: انتخاب هیئت رئیسه نخستین دستور کار شورای اسلامی شهر کرمان در نشست امروز است و ممکن است، شهردار کرمان هم در همین نشست انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام / بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب