پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:25:54 - یکشنبه 22 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن قدرت مقابله با آتش خشم مردم را ندارد/مسیر مسئولان در عمل هم باید مسیر رهبری باشد/رهبری، امت و مکتب، سه رکن اساسی پیروزی انقلاب است
حجت الاسلام صادقی گفت: نه تنها شهرستان رابر بلکه تمام نقاط ایران همزمان با چهل سالگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیر دارند والحمدالله به دعای بی بی دو عالم وروح بزرگ امام وشهدا انقلاب ما در مسیر سرآشیبی قرار گرفته است.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه رابر در جمع راهپیمایان شهرستان با قدردانی از مردم ولایتمدار بابصیرت رابر گفت:حرکت شما مردم لبیکی بود به ندای مقام معظم رهبری که فرمودند مردم امسال با شکوهتر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی صادقی افزود: شما مردم الگوی ما مسئولین هستید و ما مسئولین باید از شما مردم یاد بگیریم.

وی خطاب به دشمنان داخلی وخارجی که می خواستند با تحریم حضور مردم را در این مراسم کمرنگ کنند گفت: مردم اگر پای نظام وولایت به میان باشد همه مشکلات را کنار می گذارند و با مشت های گره کرده بردهان دشمنان خواهند کوبید.

حجت الاسلام صادقی اظهار داشت: یقینا نه تنها شهرستان رابر بلکه تمام نقاط ایران همزمان با چهل سالگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیر دارند والحمدالله به دعای بی بی دو عالم وروح بزرگ امام وشهدا انقلاب ما در مسیر سرآشیبی قرار گرفته است.

وی افزود: دشمن می داند سربه سرمردم گذاشتن یعنی با آتش بازی کردن و قدرت مقابله با آتش خشم مردم را ندارد.

امام جمعه رابر از نماینده مردم شهرستان های رابر،بافت و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی خواست :دوشهرستان رابر وارزوییه را ویژه ببینید چرا که مردم رابر به حق خودشان نرسیده اند.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان و حضور وزیر علوم در رابر گفت: می بایست وزرایی مانند جهاد یا درحوزه گردشگری معاون رئیس جمهور  به شهر رابر می آمد و از نزدیک مشکلات مردم را درک می کرد و خواسته هایشان را می شنید.

حجت الاسلام صادقی نماینده مجلس مقام دوم بعد از مقام معظم رهبری است گفت: ماتوقع داریم بعنوان نماینده مردم  از وزرا ومدیرکل ها بیشتر بخواهید در شهرستان رابرحضور پیداکنند و چاره ای برای پیشرفت شهرستان اندیشیده شود.

امام جمعه رابر با اشاره به موسسه حرا و تملیک نشدن زمین های حریم انتقال آب رابر به کرمان گفت: مردم که نباید تاوان بعضی بی خاصیتی های افراد را بدهند.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه یک طرح ملی است گفت: حالا که  یک طرح ملی است نباید مردم چوبش را بخورندیک طرح ملی پول ملی می خواهد و مسئولین همت کنند و در اسرع وقت به خواسته مردم رسیدگی کنند.

 

امام جمعه رابر همچنین از نماینده مجلس خواست کلنگ  جاده رابر به کرمان و معدن مس درآلو در جهت رفع مشکلات مردم بزند.

 

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه بعضی اتفاقات اخیر برای رابر ناشایست است گفت: مسئولین پیگیری های لازم را بعمل آورند.

 

نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر وارزوییه در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان رابری با قدردانی از حضور پرشور و باصلابت مردم ولایی رابر گفت: امروز به برکت خون شهدا خدمتگزار مردم هستم که هم شاکرم هم مدیون این عزیزان.

علی بختیاری افزود: امروز ۲۲بهمن سراسر کشور موجی از علاقه وافتخار برای حضور در راهپیمایی به نمایش گذاشته شدو قشر جوان باصلابت در دفاع از آرمان های پدارانشان دراین راهپیمایی حضور پیداکردند.

وی با اشاره به برخی حوادث در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: به نحوی پشت همهاتفاقات و حوادثی که در طول تاریخ انقلاب افتاده استکبار جهانی وآمریکابوده وانها در طول دوران تلاش می کردند این انقلاب صورت نگیرد.

 

بختیاری با بیان اینکه  برخوردهای ناجوانمردانه آمریکابرای براندازی وجلوگیری از شکل گیری انقلاب بوده است گفت:  مردم ولایتمدار ما در طول دوران انقلاب گوش به فرمان ولی فقیه بوده و پویا حرکت کرده اند.

وی این پویایی وحرکت را ملزوم به سه رکن رهبری مکتب وامت دانست وگفت:  با یک کلام امام همه نقشه های دشمن برآب و بعد از امام هم مقام معظم رهبری هوشیارانه دسیسه های دشمن را خنثی می کند.

بختیاری ادامه داد: امروز الحمدالله با هدایت هوشیارانه رهبری و گوش به فرمانی سربازانی که  جانانه جنگیدند آخرین روزهای عمر داعش توسط سردار سلیمانی اعلام شد.

وی گفت: امروز ما به عینه می بینیم ومی دانیم که استکبار برای براندازی نظام ما  تلاش می کند وماهم بااین حرکت ها همیشه آمادگی خود را در برابر دسیسه های آنان اعلام می کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان های بافت،رابر وارزوییه گفت: کسانی که تریبون ، قلم ،روزنامه و سایت در دستشان است باید بدانند حفاظت وحرمت انقلاب باید با اتحاد وهمدلی باشد.

وی بیان داشت: باید همه بدانند که جوانان برومنداین انقلاب را به پیروزی رساندند وامروز هم باید بدانیم که در مسیرقرار بگیریم و همه مسئولین ومدیران و روزنامه نگاران موظفیم از جوانان دفاع کنیم و انها را با یک اشتباه از صحنه خارج نکنیم.

بختیاری ادامه داد: جامعه به جوانان آن تاریخ اهمیت دادند وانها تبدیل به انسانهای والایی شدند که با خدای خود معامله کردند وبه کمال رسیدند.

وی گفت: امروز باید جوانان را تقویت کنیم وبا تغییر نگاه میدان را به جوانان بسپاریم.

بختیاری افزود: امروز از داشته های خود استفاده کنیم وازبعضی اختلافات که وحدت را به هم می زند پرهیز کنیم.

بختیاری اظهار داشت: اختلاف سلیقه قطعا بنا به مشی الهی وجود دارد مهم این است که ما این اختلاف سلیقه را برای دفاع از انقلاب بکارگیریم و برادری را در عمل ثابت کنیم.

وی اظهار داشت: ما در عمل مسیرمان مسیررهبری است و با بسیج شدن مردم در صحنه ها از هیچ چیز هراسی نداریم.

بختیاری در بخش دیگری از سخنانش پیرامون برخی مشکلات و خواسته های مردم رابر گفت: برای احداث جاده رابر به کرمان پیگیری ها انجام شده و در چندروز آینده رسما شروع بکار خواهد کرد.

وی همچنین راجع به نگرانی مردم نسبت به انتقال آب سدصفارورابر به کرمان گفت: قرار است اعتباری از سوی بانک ها برای انتقال آب دریای عمان به سد و انتقال به کرمان محقق شود و در حال حاضر اولویت سدرابر برای تامین آب شرب شهرستان است.

بختیاری همچنین راجع به پروژه های گردشگری در دست اقدام گفت: پروژه های گردشگری خوبی برای رابر تعریف شده اما روال اداری اخذمجوز زمانبر است که باید توسط مسئولین مربوطه رسیدگی شود.

وی در پایان سخنانش از مردم خواست:برای رفع مشکلات اقتصادی در حوزه اقتصاد در حد توان ورود پیداکنند و امام جمعه و فرماندار رابر نیز با توجه به آغاز بکار جاده رابر به کرمان هماهنگی لازم را با معارضین بعمل آورندکه هرچه سریعتر شاهد احداث جاده و رونق وشکوفایی شهرستان باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب