پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:52:50 - پنجشنبه 14 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پوتین: اسنودن می تواند در روسیه احساس امنیت کند
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از رویترز؛ پس از اقدام روسیه در اعطای پناهندگی سیاسی موقت به اسنودن، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نشست دو جانبه خود با پوتین را در ماه گذشته لغو کرد و تنش های سیاسی در روابط دو کشور به بالاترین حد خود پس از جنگ سرد رسید. پوتین در […]

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از رویترز؛ پس از اقدام روسیه در اعطای پناهندگی سیاسی موقت به اسنودن، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نشست دو جانبه خود با پوتین را در ماه گذشته لغو کرد و تنش های سیاسی در روابط دو کشور به بالاترین حد خود پس از جنگ سرد رسید.


پوتین در این باره گفت، اسنودن انسان عجیبی است. من نمی فهمم که او به چه چیزی فکر می کند. اساسا او خود را به داشتن یک زندگی سخت محکوم کرده است. من نمی توانم تصور کنم که اسنودن در آینده چه کاری را انجام خواهد داد ولی آنچه که روشن و واضح است این است که وی باید در روسیه احساس امنیت و آرامش کند.
روسیه از مساله اسنودن برای نشان دادن حمایت خود از حقوق بشر استفاده کرده تا انتقادات غرب در خصوص وضعیت حقوق بشر در روسیه را خنثی کند. مسکو همچنین رفتار دولت آمریکا در قبال اسنودن را نشانه ای از استانداردهای دو گانه واشنگتن ارزیابی کرده است.


اسنودن در ماه ژوئن از هنگ کنگ به مسکو رفت و چندین هفته را در فرودگاه بین المللی مسکو سپری کرد تا سرانجام دولت روسیه به وی پناهندگی سیاسی داد.
پوتین از تصمیم مسکو برای اعطای پناهندگی سیاسی به اسنودن دفاع و حمایت کرده و گفت، مسکو و واشنگتن هیچ توافقنامه ای در خصوص استرداد مجرمان و متهمان ندارند.
انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب