پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:48:32 - پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تهدید هویت فرهنگی و امنیت کشور توسط پیام رسان های خارجی/تقویت اندیشه و توانمندی های جوانان با حمایت از شبکه های داخلی
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه استفاده از پیام رسان های داخلی چند پیامد برای کشور ما خواهد داشت، گفت: این پیام رسان ها می توانند در جهت باروری تفکر، اندیشه،ارتقاء توانمندی و استعدادهای جوانان کمک کند.

به گرازش “صبح رابر”؛ مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با راه آرمان ؛ با تأکید بر اینکه استفاده از پیام رسان های داخلی یک امر بسیار ضروری،حیاتی و سرنوشت ساز است، اظهار کرد: چرا که پیام رسان های خارجی نه تنها هویت فرهنگی ما را تهدید می کنند بلکه امنیت ما را نیز به مخاطره می اندازند.

 

 

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در سال گذشته عنوان کرد: حوادث مانند دارویش گنابادی، مجلس شورای اسلامی و اتفاقات در دی ماه ؛ همه این مسائل در شبکه تلگرام و توسط رژیم صهیونیستی و با استفاده از عوامل داخلی و خارجی ساماندهی می شدند .

 

 

اصلانی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تلگرام خبیث هر لحظه به موضوعاتی در زمینه فرهنگی، نماد سازی، نفوذ و …می پردازد.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: بسیاری از کشورهایی که شاید یک درصد تفکر و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را ندارند؛ برای اینکه حداقل تاریخ،تمدن و هویت خود را حفظ کنند اقدام به بستن این شبکه غیر اخلاقی، غیر انسانی و توطئه گر کرده و متکی به پیام رسان های داخلی خود هستند.

 

 

اصلانی با بیان اینکه استفاده از پیام رسان های داخلی چند پیامد برای کشور ما خواهد داشت، گفت: این پیام رسان ها می توانند در جهت باروری تفکر، اندیشه،ارتقاء توانمندی و استعدادهای جوانان کمک کند.

 

 

وی اذعان کرد: با اتکاء به اندیشه و فکر جوانان کشور، شاهد تولیدات عمیق تر وگسترده تر خواهیم بود که موجب جلوگیری از نفوذ فرهنگی،امنیتی ، اخلاقی و اقتصادی در کشور خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: همانگونه که اخیرا شاهد بودیم تلگرام به حوزه اقتصادی هم ورود پیدا کرده بود و بسیاری از نفوذهای اقتصادی وبه ویژه در حوزه ارز توسط این شبکه ساماندهی می شد.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: به نظر می رسد علی رغم تأکیدات دائمی مهندسان و کسانی که این موضوعات را درک میکنند اما توجهی به آنان نمی شود؛ امروز این حجت بر همه دست اندرکان تمام شده است و باید هر چه سریعتر شبکه های پیام رسان داخلی حمایت شود.

 

 

اصلانی با بیان اینکه برخی از دست اندکاران پیام رسان های داخلی می گویند اصلا حمایت نمی شوند و در این راستا کارشکنی می شود، بیان کرد: به منظور تقویت این پیام رسان های باید اقدام جدی صورت بگیرد چرا که این مسئله مطالبه عمومی است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه مادران سرزمین ما بسیار نگران تعلیم و تربیت فرزندان خود از طریق این شبکه های حیاء زدا  و خارجی هستند، گفت: مسئولین باید پاسخ در خوری را به ندای این مادران دهند و به شبکه های داخلی توجه کنند .

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پایان خاطر نشان کرد:علی رغم اینکه اقدام در این خصوص خیلی دیر شده است اما هر چه سریعتر باید این شبکه های نفوذی و حیا زدا از مدار کشور خارج و شبکه های داخلی تقویت شوند.

 

 

تهیه و تنظیم:سیروئی نژاد

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب