پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:46:04 - دوشنبه 10 اردیبهشت 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابری ها به میمنت فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به استقبال نیمه شعبان رفتند
به میمنت فرارسیدن ایام فرخنده نیمه شعبان ،سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مراسم جشنی در حسینیه کشکوئیه رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ در آستانه نیمه شعبان ، عاشقان بقیه الله اعظم (عج) در شهرستان رابر با آذین بندی و چراغانی خیابانها و مساجد  و برپایی جشنی در حسینیه کشکوئیه رابربه استقبال این عید بزرگ رفتند.

مردم مومن و ولایتمدار شهرستان رابر به استقبال جشنی بزرگ می روند تا  میلاد مولا و مقتدای خود حضرت مهدی موعود (عچ ) را با شکوه زیاد جشن گرفته و به این وسیله ارادت و اخلاص خود را نسبت به بقیه الله اعظم به نمایش گذاشته اند.

با فرارسیدن ماه مبارک شعبان، تمامی عاشقان ولایت، پرچم هایی منقش به نام زیبای حضرت مهدی(عج) را از گنجینه های مساجد و خانه های خود بیرون آورده و در سر مساجد، معابر، بازار و مغازه های خود نصب کرده اند.

در هفته منتهی به نیمه شعبان نیز چراغانی معابر، بستن پارچه های تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج)،  و منقش کردن داخل و خارج مساجد و حسینیه ها به نام پر خیر و برکت منجی عالم بشریت آغاز می شود.

آنچه در این میان بیشتر به چشم می آید حضور پرشور جوانانی است که بدون خستگی، در برگزاری هر چه باشکوه تر این جشن ها تلاش می کنند وسعی می کنند تا با  آذین بندی وحضور در مراسمات عشق و ارادت خود را به حضرت ولی عصر(عج)نشان دهند.

به همین مناسبت بانوان رابری، مراسمی باشکوه در حسینیه کشکوئیه با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی، مولودی خوانی، اهدای جوایز به نام های نرگس و پخش شربت و شله زرد  فرارسیدن نیمه شعبان، را جشن گرفتند.

حجت الاسلام سلیمانی در این مراسم معنویی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به تکالیف زنان جامعه مهدوی در زندگی فردی و اجتماعی گفت: مهمترین و اساسی ترین وظایف زنان جامعه مهدوی در قبال اجتماع؛ تربیت فرزندصالح و در زندگی فردی خودسازی است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب