حکمتهای نهجالبلاغه خود الگوی عملی عدالت، زهد و شجاعت بوده است
نمایش جلوهای از وحدت و ایمان به خاندان نبوت در رابر
جشن شب ولادت امام رضا علیهالسلام در رابر
گلباران گلزار شهدای روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها
دستبند پلیس رابر بر دستان خردهفروشان مواد مخدر
نوروز علوی با تمسک به روحیه اهلبیت و شخصیت امیرالمؤمنین(ع) محقق میشود
هشدار پلیس به رانندگان زیر سن قانونی
مدارس شهرستان رابر تا ۲۸ اسفندماه دایر است
رویداد فرهنگی ادبی رد پای عشق در شهرستان رابر برگزار شد
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شجره طوبی
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(علیهالسلام)
پویش ملی «زندگی با آیهها»
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایعدستی در استان کرمان
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل شورای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق مجازی در کشور بود، گفت: مدیریت درست فضای مجازی باعث ایجاد فرصت میشود.
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، حسن علیزاده در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی دیجیتال اصفهان با اشاره به افتتاح این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگ دیجیتال کشور، اظهار کرد: این مرکز سیصد و پنجاهمین مرکز دیجیتال کشور است که با محوریت گیم و بازی افتتاح میشود.
وی ادامه داد: شبکه ملی فرهنگ یک مجموعه به هم پیوسته است که کارهای ابتدایی آن از اوایل سال ۹۰ شروع شده و در حال حاضر ۳۵۰ مرکز فرهنگی دیجیتال در کشور داریم.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: از اهداف شبکه ملی فرهنگ ایجاد قطبهای آموزشی، توجه به بخش سرگرمی و ایجاد شبکه توزیع کارآمد محصولات به مردم میباشد.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ مرکز فرهنگی دیجیتال در استان اصفهان وجود دارد که امروز نیز هجدهمین مرکز را راهاندازی میکنیم.
علیزاده تصریح کرد: شبکه ملی فرهنگ پروژههای فراوانی را در حال اجرا و تکمیل دارد که از آن جمله میتوان به جامعه دیجیتال اشاره کرد که در همین جهت سال گذشته اولین لیگ آنلاین را افتتاح کردیم.
وی بیان داشت: ایجاد لیگ آنلاین بعد از تشکیل شورای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب بزرگترین اتفاق مجازی در کشور بود.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: جام دیجیتال که محصول اصفهان است در حال حاضر به اپراتور گیم ایران تبدیل شد و توانسته است اعتماد اکثر مردم را جلب کند.
* بعضی اوقات ۴۵۰ هزار نفر کاربر داریم
وی اظهار کرد: بعضی اوقات تا ۴۵۰ هزار نفر کاربر داریم، اما در اکثر مواقع ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر همزمان بازیهای آنلاین انجام میدهند که کاری بزرگ است؛ البته هدفگذاری ما بر روی یک میلیون نفر است که امیدواریم تا پایان سال به آن برسیم.
علیزاده اذعان کرد: هماکنون صنعت گیم حتی از صنعت فیلمسازی نیز جلوتر بوده و درآمد فراوانی نصیب سرمایهگذاران میکند.
وی در پایان با تشکر از تمامی عوامل اجرایی گفت: اگر فضای سایبری مدیریت شود به فرصت تبدیل شده و اگر مدیریت نشود به تهدید تبدیل میشود.











