پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:54:21 - پنجشنبه 21 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیوست فرهنگی در جهت حماسه اقتصادی ابلاغ می شود
حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار مجلس “بوتیا” اظهار داشت: اجرا شدن دین و حاکم شدن دین در جامعه، تجلی سبک زندگی دینی است. وی ادامه داد: اگر دین بر جامعه ها حاکم شود مجموع نیازمندی های بشری در رابطه با نوع زندگی دینی تامین […]

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار مجلس “بوتیا” اظهار داشت: اجرا شدن دین و حاکم شدن دین در جامعه، تجلی سبک زندگی دینی است.

وی ادامه داد: اگر دین بر جامعه ها حاکم شود مجموع نیازمندی های بشری در رابطه با نوع زندگی دینی تامین است و امنیت و آسایش بر جامعه حاکم خواهد بود .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: بخش اعظم جامعه اسلامی بستگی به سبک زندگی دینی دارد.

سالک در ادامه تشریح کرد: سبک زندگی دینی یعنی پرهیز از نوع زندگی غربی است.

رییس کمیسیون فرهنگی درباره طرح های مجلس شورای اسلامی در این باره عنوان داشت: کمیسیون فرهنگی با طرح هایی مانند طرح جامع رسانه ها ، طرح صدا و سیما، طرح جامع تربیت و تعالی خانواده و طرح امر به معروف و نهی از منکر تلاش می کنیم آنچه را که در آیات، روایات و سیره نبوی است را به گونه ای قانون مند نماییم.

وی افزود: البته موانعی هم سر راه است که مهمترین مانع آن سبک زندگی غربی و تهاجم فرهنگی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوال خبرنگار”بوتیا” درباره نقش فرهنگ در تحقق حماسه اقتصادی گفت: پیوست فرهنگی در پروژه های اقتصادی ، صنعتی و کشاورزی بسیار مهم است که این پیوست در شورای انقلاب فرهنگی تصویب شده است و بزودی ابلاغ می شود که می تواند بخش زیادی از مباحث اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب