پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:50:57 - سه شنبه 26 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سریال سردار شهید «نظرنژاد» در مرحله فیلم‌نامه/ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر
دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر با گلایه از کم‌توجهی برخی مسئولین به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تولید سریال و تئاتر ویژه زندگی و مجاهدت‌های سردار خراسانی شهید نظرنژاد معروف به بابانظر خبر داد. به گزارش” صیح رابر” به نقل از صبح توس، هادی غلامی، دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر، ظهر امروز […]

دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر با گلایه از کم‌توجهی برخی مسئولین به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تولید سریال و تئاتر ویژه زندگی و مجاهدت‌های سردار خراسانی شهید نظرنژاد معروف به بابانظر خبر داد.

به گزارش” صیح رابر” به نقل از صبح توس، هادی غلامی، دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر، ظهر امروز در دیدار آیت‌الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد با اعضای ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر، اظهار کرد: مباحث فرهنگی در ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر از سال ۸۹ راه اندازی شده است، گفت: این ستاد به صورت تخصصی در قالب شهدا فعالیت می کند.

غلامی با اشاره به این مطلب که در ستاد مردمی ۱۴ کمیته تخصصی در خصوص شهدا وجود دارد، ابراز کرد: کمیته های دانش آموزی، دانش جویی، فرهنگی، ورزشی، دارالقرآن، نشریه، سریال، سایت خواهران، اردوهای جهادی، خیریه ستاد شهدا، رسانه، خیمه شهدا و …. از جمله این ۱۴ کمیته راه اندازی شده در ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر است که در سطح مشهد و خراسان فعالیت می کند.

دبیر ستاد یادواره شهید بابانظر خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهاد ت مهم ترین محوری است که ستاد مردمی یادواره شهید بابانظردر نظر گرفته است تا درمیان مردم ترویج کند.

وی ابراز کرد: ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر تنها تشکل مردمی است که از ابتدای راه اندازی اعضای خود را حفظ کرده و همچون گذشته اقدامات مناسبی را برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا انجام داده است.

غلامی گفت: برخی از مسئولین ما نام برخی از سرداران جنگ که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند را نمی‌دانند.

دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر عنوان کرد: مقام معظم رهبری ارادت خاصی را نسبت به شهدا نشان داده اند اما مسئولان نظام در این خصوص کم کاری کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان نمی‌خواهند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خرج کنند پس می خواهند برای کجا و چه اقدامی مهم تر بودجه اختصاص بدهند.

غلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ یادواره برگزار کرده ایم، اظهار کرد: در این یادواره های سعی شد تا سرداران خراسانی و شهرهای و روستاهای دیگر برای مرد م از طریق چاپ عکس و بروشور معرفی شوند.

دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر با اشاره به برخی اقدامات این ستاد، گفت: انجام کارهای پژوهشی در مد ارس با موضوع شهدا، بر پایی اردو جهادی جهت ترویج فرهنگ شهد ا، مسابقه کتابخانی با موضوع دفاع مقدس در سطح مد ارس، توزیع کتاب در مد ارس، راه اند ازی خیریه شهدا از جمله اقدامات ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با ائمه جماعات نیز در دیگر برنامه های ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر بوده تا از نظرات آن ها برای ترویح فرهنگ ایثار و شهاد ت بهره مند شویم.

غلامی گفت: مستند شهید بابانظر نیز ساخته شده که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

دبیر ستاد مردمی یادواره شهید بابانظر از ساخت سریال شهید بابا نظر خبر داد و گفت: سریال شهید بابا نظر قرار است که از شبکه ۱ سیما پخش شود، ساخت این فیلم در مرحله فیلم نامه نویسی است که بعد از اتمام آن کار فیلمبرداری آغاز می‌شود.

وی ابراز کرد: ساخت تئاتر نیز یکی از بر نامه های این ستاد است که برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه شهید بابانظر جانباز ۹۲ درصد بودند عنوان تئاتر نیز ۹۲ درصد زندگی است.

انتهای پیام/خ

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب