پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:18:25 - جمعه 4 آبان 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش پیاده روی در دهستان اسکر برگزار شد
همایش پیاده روی در دهستان اسکر با همکاری بخشداری ،شورا ی اسلامی روستا و دهیاری اسکر و اداره ورزش و جوانان با حضور جمعی از مسئولین و رؤسای هیاتهای ورزشی شهرستان ،ورزشکاران و اهالی دهستان اسکر از دو راهی اسکر تا زمین فوتبال روستا برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ در این همایش بخشدار مرکزی با تسلیت اربعین حسینی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دربحث اقتصاد مقاومتی که باید وابستگی های خارجی کاهش و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خود اتکایی داشته باشیم  گفت: دولت  وامهای اشتغالزایی بویژه روستاییان و عشایر با درصد کم در نظر گرفته است که روستاییان و عشایرمی توانند با راه اندازی کارگاههای اشتغالزایی زود بازده و اشتغال خانگی و جذب سرمایه گذار هم به تولیدات داخلی کمک کرده و هم به خودکفایی برسند.

فروزان مهر اضافه کرد: روستاییان و عشایر با راه اندازی بازار چه خود اشتغالی با کمک شوراهای اسلامی روستا و دهیاران می توانند نقش موثری در اشتغال روستا داشته باشند و در این زمینه اقدامات موثری در بخش مرکزی از جمله راه اندازی کار گاه فرش بافی در روستای سیه بنوییه صورت گرفته است  وی با اشاره به منطقه گردشگری زیبای اسکر به ایجاد خانه های بوم گردی تأکید نمود.

وی در ادامه  با اشاره به  سخن اخیر رئیس جمهور که آبانماه میعاد تاریخی استقلال طلبی و مبارزه ملت ایران با استبداد و استثمار  دانسته است، بیان کرد: ۱۳ آبانماه روز مبارزه با استکبار و استثمارجهانی می باشد و از همه آحاد ملت در این راهپیمایی و تجمع ۱۳ آبانماه دعوت کرد.

فروزان مهر در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی و پدافند غیر عامل، هدف از پیاده روی خانوادگی را ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین مردم دانست و گفت: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر آن شدیم که تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل برنامه فرهنگی و ورزشی در چهل روستا، آبادی و محله بخش مرکزی رابر اجرا نماییم .

گفتنی است؛ برای اولین بار مسابقات المپیاد ورزشی روستایی در دو بخش والیبال خانم ها با حضور سه تیم از روستاهای گنجان، سیه بنوییه،ننیز علیا و مسابقات طناب کشی با حضور تیم های گنجان و گلینوییه در روستای نمونه شهید پرور گنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب