پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:44:54 - شنبه 30 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«هفت ترانه» ویژه دفاع مقدس
برنامه موسیقایی «هفت ترانه» به مدت یک هفته با موضوع سرودهای ویژه دفاع مقدس روی آنتن شبکه تهران می‌رود. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع نیمه دوم سال برنامه زنده و روتین موسیقایی شبکه «شما» که پیش از این هرشب رأس ساعت […]

برنامه موسیقایی «هفت ترانه» به مدت یک هفته با موضوع سرودهای ویژه دفاع مقدس روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع نیمه دوم سال برنامه زنده و روتین موسیقایی شبکه «شما» که پیش از این هرشب رأس ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود از روز شنبه ۳۰ شهریور ماه به مدت شش شب از ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه شما قرار می‌گیرد. این برنامه زنده و جذاب شبکه شما بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بصورت ویژه برنامه‌ای خاص میهمان خانه‌های مردم سراسر ایران با آیتم‌های جذاب و دیدنی خواهد بود.

برنامه هفت ترانه در دفاع مقدس بصورت ویژه به پخش ترانه‌های مرتبط با ایام دفاع مقدس می‌پردازد.

رقیه محمدزاده مدیر گروه برنامه هفت ترانه در این خصوص اعلام کرد: هفته دفاع مقدس مصادف با سالگرد آغاز پخش برنامه هفت ترانه است، این برنامه با یاد بزرگواران حماسه ساز ایران آغاز به کار کرد و پس از پشت سر گذاشتن روزهای بسیار به آغاز خود رسید، آغازی که دگر بار به نام و یاد این نقش آفرینان بزرگ ایران مزین است.

این برنامه در این هفته با پخش سرودها و ترانه های حماسی ۸ سال دفاع مقدس ، یاد پایمردی ها و شادکامی های رزمندگان اسلام را با خلق لحظات شاد و جذاب خاطرات هموطنان این مرز و بوم را مرور خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب