پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:21:42 - سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام مشترک فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان رابر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
در آستانه سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و حجت الاسلام حسن شمس الدینی ، نماینده ولی فقیه در سپاه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اگر میخواهید اثر بگذارید؛ راهش این است که دل ها را به هم نزدیک کنید؛ درون را پاک کنیدعمل راخالص کنید؛برای خدا کار کنید؛آن وقت خدای متعال برکت خواهد داد این می شود عقیدتی سیاسی مطلوب.حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)
در آستانه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره)و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج،شایسته است با گرامیداشت این ایام از تلاش و مجاهدت خالصانه استادان، مربیان و مدیران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و سپاس گزاری نموده و توجه همگان را به نکات زیر جلب نماییم.
انقلاب اسلامی درحالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سرگذاشت و قدم به دهه ی پنجم حیات خود نهاد که برای ادامه این راه روشن گام دوم انقلاب را برای دومین مرحله خودسازی،جامعه پردازی و تمدن سازی،طی خواهد نمود و فصل جدیدی را برای تحقق آرمانها و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه) رقم خواهد زد ان شاءالله.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود حقیقی انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و اهتمام پاسداران بر تعمیق بنیه معنوی و زیربنای عمیق و اصلی ایمانی و دینی،با اقتدار و جهاد همه جانبه پیش قراولان مبارزه با استکبار و جبهه باطل خواهد بود،و در مسیر تحقق نظام پیشرفته اسلامی گام برخواهد داشت.
در پایان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی به پاسداران و بسیجیان عزیز،توفیق همگان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنافداه) و هدایت های داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی)خواهانیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب