پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:51:06 - دوشنبه 1 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اول مهر در رابر
در اولین روز از سال تحصیلی جدید اکثر مدارس آغاز سال تحصیلی را شروع کردند ،مدرسه فلسطین  با حضور  دانش آموزان پسر پایه های اول دوم دبیرستان جان تازه ای به خود گرفت .  به گزارش  ” صبح رابر”  رئیس آموزش و پرورش ،  فرمانده ناحیه رابر،  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان رابر در […]

در اولین روز از سال تحصیلی جدید اکثر مدارس آغاز سال تحصیلی را شروع کردند ،مدرسه فلسطین  با حضور  دانش آموزان پسر پایه های اول دوم دبیرستان جان تازه ای به خود گرفت .

 به گزارش  ” صبح رابر”  رئیس آموزش و پرورش ،  فرمانده ناحیه رابر،  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان رابر در این بازگشایی مدرسه حضور داشتند .

 با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی و خواندن سرود  مقدس جمهوری اسلامی ایران  برنامه صبحگاهی را آغاز کردند، با خواندن کلام نورانی  قرآن مجید عطر تازهای به صبحگاه بخشید و همچنین پیام سرپرست وزارت آموزش و پروش در آستانه بازگشایی مدارس قرائت کردند و با نواختن زنگ ایثار، برای بازگشایی مدرسه دانش آموزان را با گل و شکلات از زیر  قرآن مجید رد کردند . وهمچنین مسئولین شهرستان رابر  از زیر قرآن عبور کردند ، ادامه برنامه ها در نمازخانه این مدرسه برگزار گردید .

آقای افضلی ضمن تبریک  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ودر روز بازگشایی مدارس گفت :  باید قدر  این نعمت ها و هدایای که در طول ۸ سال دفاع مقدس، امنیت و آزادی و  دین  را بدانیم .

آقای افضلی بیان کرد  :  دو وظیفه ای که امروز شما  جوانان و نوجوانان دارید، اولا شناخت دفاع مقدس و شرایط جنگ و شهدا را بشناسید و به آنچه گفتند، عمل کنیم، اگر  وصیت نامه هر شهید را بخوانیم، چند نکته مهم در آن است  ۱- خدا را فراموش نکنید و به آنچه که  خدا گفتند عمل کنید  ۲- نسبت به رهبر و مملکت وفادار باشید ۳- از ارزش ها و اعتقادات ایران  اسلامی دفاع کنید ۴- به کام دشمنان نیفتید و گمراه نشوید قدر شناس باشیم و وظیفه مان را انجام بدهیم

وی گفت : وظیفه دوم درس خواندن است ، کسانی که الان کشورمان را اداره می کنند ، یک زمان مثل شما بودند و شما هم آینده سازان این کشور هستید . امروز دشمنان از نیروی نظامی ما هراسی ندارد از علم جوانان ما می ترسند هر چه قدر علم کشور ما بیشتر باشد ترس دشمن از ما بیشتر است.

وی گفت :درس خواندن واجب است و در کنارآن  تربیت را فراموش نکنیم درس خواندن به تنهایی فایده ای ندارد . تلاش و زحمت بکشید تا مقامات بالای علمی را کسب کنید .

آقای افضلی گفت : رهبر فرزانه در میان جوانان فرمودند دنبال علم ، ورزش و عبادت خدا باشید، یک زندگی قطعاٌ سالمی  را خواهید داشت .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب