پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:45:10 - سه شنبه 2 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رابر برگزار شد
به گزارش ” صبح رابر “به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان گردان مالک اشتر و خواهر  ان بسیجی  حوزه مقاومت حضرت زینب (س) به همراه پایگاهها شهرستان رابر در زمین تربیت بدنی خیام برگزار شد . این […]

به گزارش ” صبح رابر “به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان گردان مالک اشتر و خواهر  ان بسیجی  حوزه مقاومت حضرت زینب (س) به همراه پایگاهها شهرستان رابر در زمین تربیت بدنی خیام برگزار شد .

این مراسم صبحگاهی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران و خواندن سرود ملی و تودیع معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران رابر از برنامه های صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی  شهرستان رابر بود.


آقای بهروز فرمانده ناحیه  سپاه پاسداران رابرپیرامون فرهنگ دفاع مقدس بیان کرد:بحث یاد آوری هفته دفاع مقدس است بحث دفاع مقدس را یک فرهنگ بدانید از نسلی به نسل دیگر منتقل کنید . شاید اگر جنگ نبود خیلی از دستاوردهایی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ به دست آورده ما امروز نداشتیم ، بار ها و بارها تآکید شده ، جنگ یک گنج برای ما شد از دل جنگ خیلی چیزها را به دست آوردیم و از دل تهدیدها خیلی دستاوردهای بزرگی را به دست آوردیم .

وی اذعان داشت :  ما امروز نیازمند این فرهنگ اسلامی ایم و نیاز مند این فرهنگ عاشورایی ایم  که از دل  دوران مقدس بیرون آمده و بسیاری از رشادت ها را بچه ها ی همین سرزمین همین آب و خاک و همین شهرستان این فرهنگ بیرون آمده است .به این فرهنگ عاشورایی نیازمندیم و اگر این فرهنگ عاشورایی نباشد جامعه  ما نمی تواند به مسیر اصلی خودش ادامه بدهد و مسیری که ما میرویم اگر متکی بر این فرهنگ نباشد راه انحرافی است

آقای بهروز گفت : فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ تغییر ناپذیری است و با توجه به مقتضیات زمان تغییر نمی کند  همان جوهره ی فرهنگ کربلایی است و جوهره ی فرهنگی است که حسین در کربلا جا گذاشت.

تودیع معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج   سپاه  شهرستان رابر

آقای امین مهدیپور  به پیشنهاد فرمانده ناحیه و موافقت سردار نوری ،به عنوان  جانشین فرمانده ناحیه رابر منصوب شد .

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب