پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:48:59 - چهارشنبه 3 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم شهرستان رابر به استقبال یک شهید گمنام می روند
مردم شهرستان رابر در روز جمعه به استقبال  یک شهید گمنام می روند. به گزارش “صبح رابر” همزمان با اولین یادواره شهدای  دهستان و عشایر جواران، تشییع پیکر شهید گمنام  از شهرستان رابر تا دهستان جواران، روز جمعه ۵ مهر ماه ساعت ۷ از بلوار شهرداری شهرستان رابرتا دهستان جواران ، با حضور مقامات کشوری […]

مردم شهرستان رابر در روز جمعه به استقبال  یک شهید گمنام می روند.

به گزارش “صبح رابر” همزمان با اولین یادواره شهدای  دهستان و عشایر جواران، تشییع پیکر شهید گمنام  از شهرستان رابر تا دهستان جواران، روز جمعه ۵ مهر ماه ساعت ۷ از بلوار شهرداری شهرستان رابرتا دهستان جواران ، با حضور مقامات کشوری و لشکری و سردار سلیمانی برگزار می  گردد.

 تشییع باشکوه این لاله ی همیشه جاوید نشانگر عشق و پایبندی مردم ولایی  شهرستان رابر  به انقلاب، آرمانهای شهدا، امام شهدا و رهبری است.

مردم ولایتمدار  و همیشه در صحنه با استقبال گرم و باشکوه یک بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده نمایند و در اولین ساعات ورود این شهید گمنام مردم شهر رابر و دیگر شهرها و روستاهای شهرستان با تجمع در محل استقبال از این شهید گمنام احساس باورنکردنی خود را نسبت به این شهید والامقام به بهترین شکل به نمایش بگذارند.

و بوی عطر ایثار و شهادت یک بار دیگر فضای شهرستان رابر را عطرآگین می کند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب