پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:52:34 - پنجشنبه 7 شهریور 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
پیروزی انقلاب اسلامی آغازی بر پایان دادن به تجاوزات غرب علیه جهان اسلام بود/ در جهت تحقق اهداف و پیگیری راهبردها در موضوع فضای مجازی تلاش خواهیم کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دوران معاصر و در یک صد سال اخیر روش غرب برای مقابله با جهان اسلام تغییر کرده است و البته پیروزی انقلاب اسلامی آغازی بر پایان دادن به تجاوزات غرب علیه جهان اسلام بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از شیرازه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان فارس با اشاره به اینکه در مسائل عملی هنگامی که می‌خواهند مسئله ای را مورد بررسی قرار دهند به پیشینه آن نیز توجه می کنند، گفت: در حال حاضر سوال این است که چرا غرب این همه توانایی را برای مقابله با نظام مقدس اسلامی به کار آورده است؟

وی با بیان اینکه در دوران معاصر و در یک صد سال اخیر روش غرب برای مقابله با جهان اسلام تغییر کرده است، گفت: استعمار نوین در تداوم روشی است که غرب در پیش گرفته است، البته پیروزی انقلاب اسلامی آغازی بود بر پایان تجاوزات.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه غرب پس از عصر رنسانس از علم و دانش استفاده می کند تا با استفاده از تکنولوژی روز و رشد فناوری اطلاعات در جهت مواجه شکستهایی که برایش پیش آمده نهایت استفاده را بکند، اظهار کرد: غرب برای اینکه مسئولان و مردم ایران را دچار خطای محاسبه کند، دروغ های بزرگی می گوید و در اینجا نقش افرادی که در فضای مجازی به ویژه در بسیج فعالیت می کند در این بخش نمایان می شود و تکلیف آفرین است.

سردار سلیمانی با تاکید بر تلاش در جهت تحقق اهداف و پیگیری راهبرد ها در موضوع فضای مجازی گفت: ما چنین موضوعی را به شدت دنبال می کنیم و مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی در خصوص وضعیت سپاه استان فارس در حوزه فضای مجازی گفت: در استان با توجه به فعالان فضای مجازی وضعیت مطلوبی است، امیدواریم که این وضعیت اعتلا پیدا کند، این عرصه به شدت مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: کشور آمریکا در حال پرتاب ماهواره ای است که اینترنت مجانی در اختیار مردم قرار دهد و کشور ما نیز در متن این هدف قرار دارد؛ دشمن دلسوز ما نیست که هزینه هنگفتی را برای مردم ما انجام دهد دشمنان با توجه به اینکه مردم ایران دست رد به سینه آنان زده است می خواهند برای مردم طرح و برنامه هایی ایجاد کنند.

سردار سلیمانی گفت: ملت ایران به اندازه به میدان آمده و به دشمن نشان داده است که همیشه در صحنه است و قطعا این مسیر را استمرار خواهد بخشید.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب