پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:03:20 - چهارشنبه 10 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن عاطفه ها در رابر/حماسه‌ای از جنس امید و شور
همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها با هدف مشارکت دانش‌آموزان در کمک به هم‌نوعان نیازمند خود در مدارس شهرستان رابر طنین‌انداز شد. . به گزارش ” صبح رابر ” باز هم پاییز فصل مدارس از راه رسید تا بار دیگر درد فقر و نداری بغض در گلوی کودکان فقیر گره زند و قطره اشک سردی […]

همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها با هدف مشارکت دانش‌آموزان در کمک به هم‌نوعان نیازمند خود در مدارس شهرستان رابر طنین‌انداز شد.

به گزارش ” صبح رابر ” باز هم پاییز فصل مدارس از راه رسید تا بار دیگر درد فقر و نداری بغض در گلوی کودکان فقیر گره زند و قطره اشک سردی بر گونه کوچکش بنشاند و حسرت داشتن یک جفت کفش کتانی و کیف و دفتر تازه در دل‌ کوچک و بهاری کودک یتیم، نقش ببندد.

اما فرصت‌هایی است که بتوان با دستان پر مهر و با سخاوت گل لبخند بر لب دانش‌آموزانی نشاند، کودکانی که در ظاهر نیازمند کمک هستند، اما باطنی غنی و سرشار از امید و آروز دارند، فرصتی مثل جشن عاطفه‌ها، جشنی که همه ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مهر، ماه مهربانی، جشنی به وسعت تمام ایران برگزار می‌شود و با برگزاری آن بوی عشق، ایثار، عاطفه و مهربانی در فضای کشور به مشام می‌رسد.

جشن عاطفه‌ها همایشی ملی است که امسال ۱۹ ساله می‌شود و با وجود اینکه هر ساله برخی نقل و قولها به وجود میآید که مشارکت مردم ایران حماسه‌ای از مهربانی می‌آفرینند، حماسه‌ای از جنس امید و شور که موجب می‌شود، لبخند روی لبان دانش‌آموزی بنشیند که در زیر سایه فقر و ناتوانی امسال دیگر باید دور درس و مشق و کتاب و دفتر را خط بکشد، اما با حضور حماسی مردم دری از علم و دانش به روی گشوده می‌شود.

برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش و مراکز نیروی مقاومت بسیج و مساجد وسایر نهادها و دستگاه‌ها از برنامه‌های مهم در شهرستان رابر است.

برگزاری این برنامه در واقع به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است که انتظار داریم با استقبال مردمی مواجه شود.

تصاویری  از جشن عاطفه ها  امروزچهارشنبه  ۱۰ مهر ماه در مدرسه فاطمیه رابر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب