پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:13:46 - شنبه 13 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشته شدن مریام کری انعکاس فرهنگ
مره صدق گفت: نابسامانی زیادی در روابط بین مردم و دولتمردان آمریکا وجود دارد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از سایت آفتاب ری،سیامک مره صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات پیش روی آمریکا و کشته شدن زنی در مقابل چشمان فرزندش به دست پلیس این کشور،گفت:متاسفانه فرهنگ آمریکا براساس […]

مره صدق گفت: نابسامانی زیادی در روابط بین مردم و دولتمردان آمریکا وجود دارد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از سایت آفتاب ری،سیامک مره صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات پیش روی آمریکا و کشته شدن زنی در مقابل چشمان فرزندش به دست پلیس این کشور،گفت:متاسفانه فرهنگ آمریکا براساس سرمایه داری و لیبرالیسم شکل گرفته و ارزش های الهی نظیر احترام به خانواده، تکریم انسان، وجود روابط انسانی و سالم بین شهروند و حکومت از بین رفته است.

 وی با بیان اینکه نابسامانی زیادی در روابط بین مردم و دولتمردان آمریکا وجود دارد،ادامه داد:

 اتفاقات اخیر  انعکاس نوع فرهنگ ، روابط اخلاقی و اعتقادی است که در آمریکا وجود دارد.

مره صدق  تاکید کرد:دولت آمریکا چیزی جز وسیله ای در دست باندهای سرمایه داری نیست که اساس آن هم  سود محوری و منفعت محوری است.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تازمانی که بازگشت به فطرت پاک الهی و ارزش های توحیدی در جوامع غربی رخ ندهد،نمی توان شاهد زندگی راحت مردم در غرب بود،خاطرنشان کرد:تنها راه مردم غرب برای رهایی از این وضعیت بازگشت به فطرت انسان و ارزش های الهی است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب