پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:59:45 - یکشنبه 14 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از ۱۶ تا ۲۰ مهر کرمان فوتبالی می شود
با برگزاری مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا تب فوتبال در کرمان بالا می رود . به گزارش ” بوتیا ” ، کرمان آماده برگزاری رقابت های مقدماتی فوتبال زیر ۱۹ سال آسیاست  تا  تیم های ایران، عربستان، لبنان و تاجیکستان در گروه چهارم مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا ا به […]

با برگزاری مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا تب فوتبال در کرمان بالا می رود .

به گزارش ” بوتیا ” ، کرمان آماده برگزاری رقابت های مقدماتی فوتبال زیر ۱۹ سال آسیاست  تا  تیم های ایران، عربستان، لبنان و تاجیکستان در گروه چهارم مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا ا به میزبانی کرمان به رقابت با یکدیگر بپردازند .

 ”مراد حاج جعفری” رییس هیات فوتبال استان کرمان به ایسنا می‌گوید: برگزاری چنین بازی هایی در این سطح برای اولین بار در کرمان انجام می گیرد و با توجه به سطح بازی ها برای گرفتن سایر میزبانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و طبیعی است برگزاری تورنمنت های بین المللی تاثیرات مثبت خودش را بر روی مسایل فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، ورزشی و غیره خواهد گذاشت.

 وی با بیان اینکه  امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای این رقابت ها باشیم ، می‌افزاید: تمهیدات لازم برای یک میزبانی خوب پیش بینی شده است و به لطف خدا و همکاری تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات ، کارها در حال انجام است و تا روز افتتاحیه ی بازی ها نیز به جمع بندی بهتری نسبت به برگزاری می رسیم ، ضمن اینکه تاکنون نیز کارها به خوبی پیش رفته اند.

 حاج جعفری ادامه می‌دهد: بازدید از اماکن تاریخی و .فرهنگی استان نیز ازجمله برنامه هایی است که برای تیم ها در نظر گرفته شده است ،با جلساتی که با مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری داشته ایم سعی براین داریم تا با برنامه ریزی برای تیم ها و هماهنگی با آنها از مراکز تاریخی و … بازدیدهایی داشته باشند منتها این بستگی به برنامه ریزی تیم ها نیز دارد اما هیات فوتبال این آمادگی را دارد.

 وی می‌افزاید: مقامات و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا  وارد کرمان می شوند و دو نفر ناظر مسابقات، یک نفر ناظر داوری، چهار داور و پنج کمک داور از کشورهای اردن، بنگلادش، کویت، قطر، سوریه، سریلانکا و عمان نیز بزودی وارد کرمان خواهند شد.

 حاج جعفری می‌گوید: بر اساس هماهنگی های انجام شده تیم های لبنان، تاجیکستان و عربستان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل پارس و تیم ایران در هتل جهانگردی اسکان می یابند و دیدارها نیز در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می شود ، ضمن آنکه زمین های چمن دانشکده شهید باهنر، شهرداری و برق منطقه ای نیز برای تمرینات تیم ها در نظر گرفته شده است.

 رییس هیات فوتبال استان کرمان  ادامه می دهد: از مردم خونگرم کرمان نیز تقاضا داریم برای حمایت از تیم ملی کشور، بازی ها را از سکوهای ورزشگاه شهید باهنر کرمان تماشا کنند و با تشویق های گرم خود پیروزی تیم ملی ایران را رقم بزنند تا بتواند از این گروه صعود کند.

 دبیر هیات فوتبال استان کرمان نیز به ایسنا می‌گوید: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا اندیشیده شده است.

 ”سید رضا روح الامینی” از تشکیل ستاد برگزاری این مسابقات در هیات فوتبال استان کرمان خبر می دهد و می‌افزاید: تاکنون تیمهای ملی جوانان ایران و تاجیکستان وارد کرمان شده اند و  تیمهای عربستان سعودی و لبنان نیز بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترتیب در تاریخ ۱۳و ۱۴ مهر ماه وارد کرمان خواهند شد.

 وی ادامه می‌دهد:هماهنگی های لازم جهت استقبال ، اسکان و زمین تمرین مطلوب برای همه تیمها انجام شده است.

 روح الامینی با بیان اینکه  یک تیم از گروه D به مرحله نهایی مسابقات صعود خواهد کرد، اظهار امیدواری می‌کند شهروندان کرمانی با حضور در ورزشگاه شهید باهنر و تشویق جوانان کشورمان بعنوان یار دوازدهم، تیم ملی ایران را در راه قهرمانی در این گروه و صعود به مرحله نهایی بازیها یاری نمایند.

بازی ها از شانزدهم مهرماه شروع می شوند که بر اساس برنامه های اعلام شده تیم ایران در روز شانزدهم مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ با مصاف تاجیکستان می رود و ساعت ۱۴:۳۰ همین روز نیز تیم عربستان با لبنان به رقابت می پردازند.

 در روز هجدهم مهرماه ساعت ۱۴:۳۰ عربستان با تاجیکستان و در همین روز و در ساعت ۱۷:۳۰ ایران و لبنان با هم به رقابت می پردازند.

 در روز بیستم مهرماه و در ساعت ۱۴:۳۰ تیم تاجیکستان با لبنان و در ساعت ۱۷:۳۰ همین روز ایران با عربستان به رقابت خواهند پرداخت .

انتهاییام /  فرزانه لشکری /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب