پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:47:22 - دوشنبه 9 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در حاشیه اجتماع گرامیداشت نهم دی ماه رابر عنوان شد؛
حماسه نهم دی ماه، بیمه کننده جمهوری اسلامی ایران است/بصیرت مردم ایران مثال زدنی است
چند نفر از مردم و مسؤولان شهرستان رابر معتقدند حماسه نهم دی ماه، بیمه کننده جمهوری اسلامی ایران است و راه شناخت حق از باطل در فضای غبارآلود فتنه گوش به فرمان رهبری است.

به گزارش “صبح رابر”؛ همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم با شکوه مردم استان کرمان به مناسب گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با حضور مسئولین و مردم در مسجد مصلای حضرت زهرا (س) برگزار شد.

در حاشیه این اجتماع عظیم با چندنفر از مردم و مسئولین شهررابر به گفتگو پرداخته ایم؛ مشروح گفتگو ها را در گزارش زیر می خوانید.

حضور مردم یک نوع سم پاشی سیاسی و اجتماعی است

امام جمعه رابر در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در طول ۴۱ سال انقلاب همیشه یکسری ویروس های داخلی و خارجی هستند که سم پاشی انجام می دهند گفت: مردم بصیر انقلابی ایران جمهوری اسلامی به ندای رهبرشان این روز را روز بصیرت نامیدند به این دلیل که حضور مردم یک نوع سم پاشی سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: هر وقت مردم در صحنه حضور دارند دشمن چند سال عقب نشینی می کند این نه دی، تقریباً بیمه کننده جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان دلیل اینکه نهم دی، نقطه عطف انقلاب است تشریح کرد: مردم با حضور خود توانستند در عرصه سیاسی، اجتماعی یک سم پاشی و دوباره یک پالایشی باشند وانشاءالله بتوانیم نظام‌مان را با دستان مقام معظم رهبری سایه عظما ولایت به دست حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) تقدیم کنیم.

محکومیت اغتشاشگران فتنه ۸۸ نشانگر بصیرت مردم است

آقاملایی از کارکنان فرمانداری رابر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: فتنه ۸۸ فضای کشور را غبار آلود کردو مردم بصیر ایران با بصیرت مثال زدنی درچنین روزی ۹دی خود جوش به خیابان ها آمدندو در دفاع از ولایت و سرکوب اغتشاشگران حماسه ۹ دی را آفریدند .

وی افزود: ما امروز به تبعیت از نهم دی سال ۸۸در اجتماع حضور پیدا کردیم که اغتشاشگران فتنه ۸۸ را محکوم کنیم.

آقاملایی همچنین گوش به حرف ولی زمان خود دادن، تشخیص راه حق از باطل در فضای غبار آلود فتنه ها را مصداق های بصیرت دانست.

یکی از بانوان شهرستان روز بصیرت را آگاهی وعمل به موقع دانست و افزود: زمانی که نیاز است حضورخود را نشان دهیم و به موقع عمل کنیم.

شناخت دشمن باعث می شود جلوتر از دشمن عمل کنیم

جلالی گفت: وقتی انسان دشمن زمان خود را خوب شناخت، و تشخیص دهد زمان نیاز هست که در صحنه باشیم این بصیرت می شود، گوش به فرمان ولایت و آمادگی همیشگی داشتن را بصیرت گویند.

روز بصیرت، روز بیداری

حسینی مشاور امور بانوان شهرستان رابر، با تأکید بر روز بصیرت به عنوان روز میثاق دوباره امت با ولایت گفت: روز بصیرت، روز بیداری پیروان خط رهبری و ولایت در هر عصری است.

وی ادامه داد: روز بیداری ما و کوبیدن استکبار و نوکران و دست نشاندگان آنها که می خواستند در این روز در ایران فتنه ای به پا کنند؛ کور خواندند.

حسینی همان هایی که با رهبرعزیزشان پیوند بسته بودند از ابتدای انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خونشان از این انقلاب که دست نشاندگان می خواهند آن را براندازند محکم ایستادند و با ریختن خونشان دفاع می کنند.

و ی خاطر نشان کرد: ما خانواده های شهدا نیز همانگونه در جنگ تحمیلی امام مان را تنها نگذاشته ایم هم اکنون جانشینش را نیز تنها نخواهیم گذاشت.

رجایی نیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه روزنهم دی، را به عنوان روز  بصیرت شناخته شده گفت: این واژه در اسلام و فرامین مقام معظم رهبری جایگاه ویژه ای دارد، بصیرت باعث تشخیص دوست و دشمن می شود.

وی افزود: دشمن کارهایی را انجام می دهد تا مردم حق را از باطل تشخیص ندهند، یک فضای غبار آلودی را ایجاد می کندتشخیص حق از باطل را مشکل می‌کند.

رجایی با بیان سه راهکار مقام معظم رهبری برای شناخت حق از باطل گفت: ببیند باطل از کدام قشر حمایت میکند و انسان های اهل حق به کدام راه میروند شما هم همان راه را بروید و انسان خود تقوا داشته باشند بتواند حق را در فضای غبار آلو با ملاک و معیار که دارد تشخیص دهد .

وی فتنه را به تعبیر امیرامومنین علی (ع) کار شیطان خواند و افزود: فتنه کار شیطان است به همین دلیل از راه فتنه وارد می شود ،نهم دی به عنوان روز بصرت همان تشخیص حق از باطل است.

تعدادی دیگر از مسئولین از جمله مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت رابر، مدیر جهاد کشاورزی روز بصیرت را روز میثاق امت با ولایت و روزی بیداری مردم دانستند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب