پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:06:08 - چهارشنبه 16 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛
افتتاح طرح های مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال در رابر
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ،طرح های مختلفدر شهرستان رابر با اعتبار بالغ بر ۴۰میلیارد ریال با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمان و مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرماندار رابر درآیین بهره برداری از این پروژه ها با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولان استانی و شهرستانی برای توسعه رابر گفت: امروز هفت طرح زیرسازی و آسفالت محور روستایی چاله به متراژ سه کیلومتر بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کرامت امیرحیدری در جمع خبرنگاران افزود: همچنین طرح لوله گذاری روستای قنات ملک به متراژ ۷۰۰متر با اعتبار بالغ بر۷۰میلیون تومان ،  لایروبی و مرمت قنات روستای جواران به متراژ ۲۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیون تومان، صندوق خرد زنان روستایی دست کوک رابر با اشتغالزایی ۲۸نفر بطور مستقیم و ۵۰نفر غیرمستقیم از دیگرطرح‌های ایام الله دهه مبارک فجر بودند که افتتاح شدند.

وی ادامه داد: دبستان ۶کلاسه شهیدعبدالمهدی امیدی روستای جواران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان، زیرسازی، فرش و حصارکشی زمین چمن بزرگ مصنوعی رابر بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان نیز با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسیدند.

امیرحیدری همچنین افزود: امروز کلنگ زمین چمن مصنوعی آموزش وپرورش رابر نیز به زمین زده شد و امیدواریم طی ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب