پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:44:33 - جمعه 18 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۸ ضربه‌ کوبنده ملت ایران بر دشمنان این کشور خواهد بود/نماینده ای می خواهیم مثل حاج قاسم جانش را نثار این انقلاب کند
خطیب جمعه رابر تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن در چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه‌ی کوبنده ملت ایران بر دشمنان این کشور خواهد بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ خطیب جمعه رابر در خطبه های این هفته رابر؛ ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک ۱۹بهمن روز نیروی هوایی گفت: در این روز نیروی هوایی با امام (رضوان الله تعالی علیه)  بیعت کردند.

وی با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س)گفت: روز تکریم مادران و همسران شهداست در کشور ۳۱مادر شهید مثل حضرت ام البنین (ع) ۴ فرزند خود را تقدیم اسلام کردند سجایا اخلاقی حضرت ام البنین (ع) الگو ی مادران و خواهران شده است.

  حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت روز ۲۲ بهمن؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط رژیم  شاهنشاهی در سال ۵۷تصریح کرد: ۲۲بهمن؛ روز پیروزی حق بر باطل، روز رهایی از استکبارو یادآور ایثار و شهادت و مقاومت است.

وی، ۲۲بهمن را  تجلی بخش عید ولایت دانست و افزود: ۲۲بهمن در یک  کلمه عید غدیر است زیرا در آن روز  نعمت ولایت تکمیل و به صورت علنی تحقق خارجی گرفت.

خطیب جمعه رابر ضمن دعوت آحاد مختلف مردم شهرستان رابربه حضور گسترده  در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه گفت: ۲۲ بهمن نمایش پویایی و زنده بودن انقلاب است .

وی  ادامه داد:  در ۲۲ بهمن مردم بار دیگر با آرمان های نظام انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی  با اشاره به بخشی از سخنان ولی امر المسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: مقام معظم رهبری ، سخن از دو آزمون بزرگ به میان آوردندکه اولین آزمون راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی، با بیان اینکه  رهبر معظم انقلاب راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را  حال و هوای دیگری توصیف داشتند افزود:۲۲بهمن ۹۸ مصادف با اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز است آحاد مردم مختلف در این راهپیمایی شرکت می کنند.

خطیب جمعه رابر تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن در چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه‌ی کوبنده ملت ایران بر دشمنان این کشور خواهد بود.

وی آزمون دوم را مسئله انتخابات خواند و افزود: اساسی ترین مسئله کشور مسئله انتخابات است زیرا هر پیشرفتی با قوانین و ساختار محکم متخصصان انقلابی و کارآمد خواهد رخ داد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری که مجلس قوی دو رکن اصلی دارد، گفت: رکن اول انتخاب پر شورمردم است نماینده ای انتخاب کنیم که  قدرت نرم اجتماعی در برابر تهدیدات نظام را داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رأی مقاومت را بالا خواهد برد، تشریح کرد: هر کس کشور و امنیت کشور  رادوست دارد خواهانم پای صندوق های رأی در ۲ اسفندماه با حضور بی نظیرشرکت  کنند و انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشند.

خطیب جمعه رابر گفت: انتخاب درست و هوشمندانه مردم، انتخاب نماینده ای که این خصوصیات را داشته باشد مومن، انقلابی به معنای واقعی کلمه باشد یعنی  مثل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر باشدجانش را نثار این انقلاب کند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب نیاز به نماینده شجاع و باتدبیر و با لیاقت می خواهیم، نماینده انقلابی که روحیه جهادی و کارآمد داشته باشدو برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

امام جمعه رابر گفت: نماینده کارآمد مثل سردار سلیمانی از ۲۴ ساعت شبانه روز فقط ۵ساعت می خوابد،شبانه روز خدمت کند، نماینده ای می خواهیم که  عدالت حقوقی و سیاسی داشته باشد.

وی ادامه داد: نماینده ای  می خواهیم که در برابر وسوسه های مختلف مادی، سیاسی، قدرت ، اقتصادی توان تحمل را داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره معامله قرن گفت : رهبر معظم انقلاب معامله قرن را احمقانه و خبیثانانه نام بردند؛ احمقانه‌ است، چرا؟ چون این این طرح قبل از مُردن ترامپ، میمیرد.

وی افزود: خبیثانانه و دغل کارانه است زیرا ازیک طرف همان صهیونیست‌ها هستند، معامله کرده‌اند، فلسطین، مال فلسطینی‌ها است.

خطیب جمعه رابر، علاج اساسی مسئله‌ی فلسطین، انتخاب یک حکومتی با رأی عمومی مردم فلسطینی‌الاصل است برشمرد و افزود: امیدواریم که شما جوانان آن روز را ببینید و ان‌شاءالله در بیت‌المقدّس نماز خواهید خواند.

وی همچنین از ارائه خدمات فرماندار و مدیران و مسئولان قدردانی کرد و افزود: با خدمت و تلاش جهادی معضلات و مشکلات شهرستان را کمتر کنیم .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب