پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:14:59 - دوشنبه 21 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت خانواده سردار سلیمانی از مردم برای حضور در راهپیمایی
خانواده شهید سپهبد سلیمانی با دعوت از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تاکید کردند راه حاج‌قاسم تداوم خواهد داشت.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در پیامی  از آحاد ملت شریف ایران به منظور شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

متن پیام خانواده  شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در شرایطی جشن می گیریم که دشمنان انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مقهور عزم و اراده راسخ و پولادین ملت ایران در پیگیری اهداف و آرمانهای عزت بخش و والای خود بوده و انوار الهام بخش این انقلاب مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و بر قلبها و دلهای آزادگان و حق جویان عالم تاثیری شگرف و تحولی امید آفرین نهاده است.

تقارن یوم الله ۲۲ بهمن ماه با اربعین شهادت حاج قاسم یادآور رستاخیز ملت ایران در استقبال و بدرقه سرباز ولایت و خادم ملت به ملکوت، پس از جنایت بزدلانه تروریست های امریکایی و برافراشته شدن پرچم  وحدت، بصیرت و دشمن شناسی و تکریم مجاهدت ها و فداکاری های فرزندان خود در تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای مقاومت و امنیت بوده و عجز و ناتوانی استکبار و جبهه دشمنان برابر این عظمت و بزرگی است و مهر تاییدی بر حقانیت و اصالت این انقلاب و مسیر پیش روی آن خواهد بود.

 هرچند حاج قاسم امسال در جشن چهل و یکمین عید انقلاب اسلامی در کنار ما نیست،  اما راه  و مکتب حاج قاسم که همانا   “پیروی از  ولایت “،” همدلی و وحدت ” ” دشمن شناسی و بصیرت “و “ایستادگی و مقاومت” برابر زورگویان و مستکبران عالم است؛ با قوت و قدرت تداوم خواهد داشت .

در این لحظات خطیر که پس از تحولات و رخدادهای اخیر، چشم جهانیان بیش از پیش به آزمون های بزرگ فراروی ملت ایران به ویژه ۲۲ بهمن ماه دوخته شده است ؛ همراه و همصدا با اقشار و آحاد مردم شریف انقلابی و حماسه ساز ، در راهپیمایی عظیم فردا حضور پیدا خواهیم کرد و بار دیگر با نمایش عظمت و شکوه انقلاب و نظام اسلامی ،عزم و اراده ایران و ایرانی در امتداد خط مقاومت، ایستادگی و سازش ناپذیری برابر دشمنان و پایبندی به آرمان ها و ارزش های دینی ، انقلابی و ملی تحت فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را تجلی بخشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب