پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:26:01 - شنبه 10 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر:
تمهیدات لازم برای عدم شیوع بیماری کرونا در شهرستان رابر انجام شده است
فرماندار رابرگفت: تمهیدات لازم برای عدم شیوع بیماری کرونا در شهرستان انجام شده است.

 فرماندار رابر درگفت وگو با خبرنگار صبح رابر درباره نگرانی اخیر مردم از حضور مسافران استان های درگیر کرونا به شهرستان گفت: چهار جلسه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل و شورای تأمین شهرستان در پیش بینی تمهیدات لازم برای عدم شیوع بیماری کرونا در شهرستان انجام شده است.

وی، با اشاره به نگرانی مردم ازشیوع بیماری کرونا و حضور همشهریانی ازاستان های درگیر کرونا به شهرستان افزود: تمهیداتی با دهیاران و بخشداران انجام شده؛ افراد تحت نظر شبکه بهداشت باشند اگر نشانه ای از بیماری داشته، قرنطینه و تحت کنترل قرار گیرند.

مهندس امیر حیدری تصریح کرد: مؤسسات از جمله سپاه سد کارگرانی که در مرخصی بودند حق بازگشت به شهرستان رابر را تا پایان سال ندارند چنانچه اتفاقی بیفتد مسئولین مؤسسه پاسخگو خواهند بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: کاهش تجمعات، مراسمات، جشن ها، همایش ها و نظارت شدید بر رستوران ها و تعطیلی محل عرضه قلیان و نظارت شدید مرکز بهداشت بر اقامتگاه های بوم گردی شهرستان، ضد عفونی کردن  این اقامتگاه ها، ادارات به صورت روزانه و همچنین تمام تمهیدات لازم با همکاری مرکز شبکه بهداشت درمان شهرستان اندیشیده شده است.

مهندس امیر حیدری، بزرگترین اقدام پیشگیری مردم شهرستان را رعایت بهداشت فردی دانست و افزود: با رعایت نکات بهداشتی، شستن مدام دست ها، رعایت فاصله یک و نیم متری از شیوع بیماری جلوگیری کنید.

وی، همچنین بر نظارت جدی شهرداری و اتاق اصناف بر آژانس ها  تأکید کرد و گفت: این دستگاه های نظارت با آژانس های متخلف برخورد و پیگیری کنند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب