به گزارش “صبح رابر”؛ امیر جهانشاهی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در گفتگو با راه آرمان، اظهار کرد: کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری انجام میشود.
وی گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای حفظ سلامت شهروندان، مشترکان این شرکت قادر هستند خدمات مورد نیاز خود را اعم از دریافت جزئیات اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری(کنتور برق)، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید و آزمایش کنتور و …، به شکل غیرحضوری دریافت کنند.
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ادامه داد: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده و خدمات مورد نیاز مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به آدرس www.nked.co.ir ارائه میشود.
جهانشاهی توصیه کرد: کلیه شهروندان برای حفظ ایمنی و سلامت خود، حتی المقدور از مراجعه حضوری اجتناب کرده و ازطریق شماره تلفنهای شهرستانها که در سایت شرکت برق شمال استان کرمان موجود است، نسبت به دریافت و پیگیری تمامی خدمات اقدام کنند.
وی بیان کرد: تلفن گویا ۵۹۲۲۹ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ جهت اعلام شکایات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات شبکه برق، روشنایی معابر و غیره برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تاکید کرد:هم استانی های ساکن شهرهای شمالی کرمان می توانند مشکلات خود را از طریق تماس با تلفن روابط عمومی این شرکت به شماره ۳۲۵۲۰۳۳۳ مطرح کنند.
جهانشاهی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات شرکت توزیع برق شمال استان کرمان شهرستان های کرمان، رفسنجان، زرند، شهربابک، انار، نوق، کشکوئیه، کوهبنان، راور، گلباف، چترود، باغین، شهداد، ماهان، راین بهره می برند.
انتهای پیام/