پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:25:28 - شنبه 23 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خانواده رابری در خط مقدم مبارزه با کرونا سلامت خود را فدای سلامتی مردم کردند
ایثار و از خودگذشتگی خانواده رابری در خط مقدم مبارزه با کرونا تاکنون برای حفظ سلامتی شهروندان داشتند؛ قابل تقدیر است.

به گزارش ” صبح رابر”؛ نوروز امسال کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است. کرونا ویروس مهمان ناخوانده و شومی است که از روزهای پایانی بهمن‌ماه سال۹۸ وارد کشور ما شده و باعث شده خیلی از ما مردم از هم دور شویم.

به خاطر لزوم ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به کرونا در کشور و شرایط خاص رسیدگی به این گونه بیماران و همین‌طور احتمال بالای انتقال بیماری به کادر درمان پزشکان و پرستاران ناچارند به مدت طولانی و دور از خانواده و نزدیکان خود، در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حضور داشته و با کرونا مقابله کنند.

بعد از گذشت حدود۲ ماه از شیوع ویروس کرونا، محمد کریم تاج پور جهادگر سلامت و همسرش پرستاربخش کرونا در بیمارستان افضلی پور کرمان از آغاز شیوع ویروس کرونا یکدیگر و فرزندانشان را ندیده اند.

از خودگذشتگی و ایثار مثال زدنی این خانواده رابری باعث شد خبرنگار ما به همراه دوستان خود از نزدیک شاهد این مجاهدت ها و همدلی ها بی دریغ این جهادگر سلامت و امثال این افراد باشند؛ هم یک خداقوت جانانه به آنهاگفت وهم اینکه گفتگوی تصویری با همسر تاج پور پرستاری که  در صف مقدم مقابله با ویروس کرونا فداکاریهای زیادی انجام می دهند قدردان زحمات این سفید پوشان بی ادعا باشیم، اما با وجود بارندگی شدید و نبود آنتن دهی خط تلفن امکان گفتگوی تصویری با همسر این جهادگر سلامت محقق نشد.

بعضی از درمان‌گران و نیروهای بیمارستانی مدت‌هاست خانواده‌شان را ندیده‌اند؛ اما پای کار درمان بیماران ایستاده‌اند. و با عزمی راسخ برای شکست ویروس کرونا ادامه می دهند.

در ادامه خواسته این جهادگر سلامت را از مردم می شنوید:

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب