پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:49:03 - پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در حاشیه بازدید مسئولین رابر از روندبازسازی گلزار شهدای گمنام شهر رابر عنوان شد؛
فاز سوم بازسازی گلزار شهدای گمنام شهر رابر در دو ماه آینده تمام می شود
سید ابوالقاسم میرسیدی مسئول ستاد بازسازی گلزار شهدای گمنام رابر از پایان بازسازی تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر، مدیرکمیته امداد و جمعی از مسئولین از روند بازسازی گلزار شهدای گمنام رابر بازدید و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سید ابوالقاسم میرسیدی مسئول ستاد بازسازی این بنا، در حاشیه این بازدید گفت: همه ما وظیفه داریم برای شهدا خدمت کنیم و به این کار افتخار می‌کنیم زیرا آنچه داریم متعلق به شهداست.

وی بابیان اینکه مقبره این بنا طی سالهای گذشته ساخته است گفت: با توجه به آغاز دوباره عملیات بازسازی قبور گلزار شهدای گمنام  رابر، هم نمای بیرونی و داخلی مقبره گلزارشهدا ظرف مدت دو ماه آینده  تمام می شود.

میرسیدی با بیان اینکه اعتبار ساماندهی گلزار شهدا از خودیاری مردمی است افزود: بازسازی بنا و برنامه هایی مثل محوطه سازی که دردستور کار این ستاد قرار گرفته نیازمند اعتباری قریب ۲۵۰میلیون تومان است که همت بیشتر مردم را می طلبد تا به یاری خدا به زودی شاهد بازسازی این بنای معنوی که محلی برای برگزاری مراسمات در بهترین چشم انداز شهرستان رابر قرار دارد؛ باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو تیم مشغول نماکاری وکاشی کاری این بنای معنوی هستند گفت: باپیگیری امام جمعه رابر۱۵۰میلیون تومان از استانداری به این بنا اختصاص داده شده است.

میرسیدی همچنین از برگزاری زیارت قبور شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا به زودی در این مکان مقدس خبر داد.

انتهای پیام /

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب