پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:58:57 - جمعه 16 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر؛
ویژگی های نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی / جهان به زودی بدون آمریکا را تجربه خواهد کرد
خطیب جمعه رابر گفت: جهان بدون آمریکا در حال تحقق است، به زودی جهان بدون آمریکا را تجربه خواهد کرد .

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های این هفته با تسلیت فرارسیدن ۱۵ شوال  سالروز وفات عبد العظیم حسنی در شهر ری سال ۲۵۲ قمری و گرامیداشت سالروز  شهادت عموی پیامبر حضرت حمزه گفت: ثواب زیارت مرقد عبد العظیم حسنی معادل با زیارت کربلای معلا است.

وی با اشاره به نکاتی به مناسبت شروع کار مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری به عنوان دیدبان بصیر انقلاب ۱۱۰ ویژگی و وظیفه  نماینده مجلس تراز  انقلاب اسلامی از متن سخنان معظم له  از سال ۶۸ تاکنون به دست آمده است به طور کلی می توان به  ۱۰بخش تقسیم نمود.

خطیب جمعه رابر با بیان این خصوصیات و معیارها افزود: در عرصه دینی و مذهبی ویژگی یک نماینده معتقد به اسلام  ومقررات آن است متدین، مؤمن، مخلص  و با تقواست.

وی افزود: در عرصه اخلاقی؛ عفیف، شجاع، صداقت، امین و ارزش‌گرا باشد در عرصه جهادی و انقلابی؛ مطابق با معیارهای  الهی  و انقلابی عمل کردن، فدائی اسلام، معتقد به قانون اساسی بودن در یک کلام پیرو خط امامین انقلاب اسلامی بودن از ویژگی های نماینده مجلس تزاز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رابر عنوان کرد: در عرصه تعامل با مردم؛  دلسوز مردم،  درد شناس باشد ارتباط مستحکم با توده مردم برقرار کند، رابطه مداوم  با محرومین جامعه برقرار کند ودر عرصه سلامت فکری و عقیدتی کفایت اخلاقی و اعتقادی داشته باشد عدم وابستگی فکری به غرب، خارج شدن از هوا و هوس از ویژگی های نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در عرصه  سلامت سیاسی مورد تایید و تمجید دشمنان ما نباشد تملق گوی استکبارنبودن ، از فتنه دوری کردن،  داری مرز مشخص با دشمن و مخالفین قانون نظام اسلامی و در عرصه سلامت سیاسی؛ مرز خود را با دشمن مشخص می کند، در عرصه سلامت اقتصادی  وامدار دیگران نبودن، اهل معامله رشوه ، توصیه دیگران نبودن و در عرصه نطق و موعظه گیری ها آینه عزت و اقتدار ملی باشد.

 خطیب جمعه رابریادآور شد: ایستادگی در مواضع امامین انقلاب، موضع گیری های به هنگام، صریح که بحمدالله این نمایندگان مجلس یازدهم را تشکیل دادند دارای چنین خصوصیاتی هستند ادله آن سابقه درخشان این نمایندگان در انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: امید دارم مجلس تراز انقلاب اسلامی قدری از مشکلات کشور و مردم کاسته شود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به  حال و روز این روزهای آمریکا گفت: کشور ۵۰ ایالتی آمریکا که شکل گیریش محصول مهاجرت ظالمانه اروپائیان  به سرزمین ابا و اجداد سرخ پوست هاست.

وی افزود: این روزها آمریکا حال و  روز خوشی ندارد اعتراض به بیش از ۱۴۰شهر کشیده شده است در ۲۲منطقه از جمله  پایتخت آمریکا حالت فوق العاده  اعلام شده است .

حجت الاسلام  علیدادی سلیمانی بی سابقه ترین اعتراضات  را در دهه اخیر در  نیویورک  خواند و گفت: همه ماجرا از اینجا شروع می شود ۴ پلیس امر یکایی  دور یک  سیاه پوست را حلقه زدن یکی از این  پلیس های بی رحم  با زجرکش کردن یک سیاه پوست زیر زانوهای خود به وضع فجیعی او را خفه کرد پلیس آمریکا برای اینکه شعله اعتراض را خاموش کند این ۴ پلیس را اخراج کرد اما تا به حال پس از یک هفته هیچ کاری از پیش نبرده است، ارتش و گارد نظامی در بسیاری از شهرها وارد شده و حالت جنگی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه در این  روزها با قتل فجیع یک  سیاه پوست اتفاق افتاد خیلی عجیب نیست این آمریکا بدون نقاب است  دنیا و جهان بارها و بارها آمریکا بدون نقاب را دیده است.

خطیب جمعه رابر گفت: سالیان سال چهره وحشی دولتمردان آمریکا را همه دنیا بیرون از آمریکا دیده بودند اما اکنون نشانه ها،  اخبار ها حکایت از این دارد که دولتمردان آمریکایی به مردم و شهروندان خود آمریکا هم رحم ندارد و هیچ ارزشی قائل نیست.

وی افزود: از طرفی عملکرد بسیار بد و ناشیانه دولت ترامپ  در مواجه با این ویروس مرگبارکرونا که بیش از یکصد هزار نفر تا کنون به مرگ کشانده است گواه این مدعاست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به سخنان حکیمانه  مقام عظمای ولایت  امام امت در ۱۲آبانماه سال ۶۷ گفت: آمریکا رو به افول است، این سنت الهی است، اینها محکومند به اینکه ساقط شوند، محکومند به اینکه افول  کنند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در دو مخمصه گرفتار است  عنوان کرد: مخمصه اول،  مخمصه داخلی است اعتراض شدید سیاه پوستان و مخمصه دوم،  مخمصه خارجی است که شکست های  متوالی و پی در پی در مقابل راهبرد جمهوری اسلامی ایران می توان به  شکست اخیرعجز و ناتوانی آمریکا یی ها را به دنیا نشان داد پنج نفتکش حامل سوخت ایرانی حرکت به سمت حیاط خلوت آمریکا  در ونزوئلا  این رسوایی برای آمریکا کم نیست.

خطیب جمعه رابر گفت:  به خود فروختگان وطنی  که امروز حق دارند سرافکنده باشند آنهایی که چشمشان به دنبال منش و گفتار آمریکا بود امروز با عملکرد آمریکا سرافکنده اند.

وی خطاب به این افراد نادم  افزود: جهان بدون آمریکا در حال تحقق است، به زودی  جهان بدون آمریکا را تجربه خواهد کرد و به زودی شاهد زوال و نابودی آمریکا تاریخش به زباله دان تاریخ سپردن در جلوی دیدگان همه  ما رخ خواهد داد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد:  خود فریفتگان وطنی بارها شاهد وعده های صادق  مقام معظم بودند  ان شاءالله این افول و زوال آمریکا  به زودی اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین  به چهار عمل بدتر از گناه اشاره کرد و گفت: کوچک شمردن گناه ، افتخارکردن  به گناه و اصرار بر گناه،  شادی کردن بر گناه از خود گناه  جرم آن سنگین تر است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد :علت گناه انسان ندیدن نعمت های الهی است

خطیب جمعه رابر با اشاره به امتیازات فرزندان آدم گفت: نوشتن ثواب نیت کار خوب،  ننوشتن  فکر گناه و معصیت و با توبه انسان سیئات به حسنات تبدیل می شود را از امتیازات فرزندان آدم برشمرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب