پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:20:15 - جمعه 30 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رابر:
بیل مکانیکی شهرستان رابر ندارد/ انشعابات غیر مجازآب در روستای جواران جمع آوری می شود
جلالی از شناسایی  و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در روستای جواران خبر داد و گفت: آب مخزن روستا پر می شود اما به دلیل انشعابات غیر مجاز در عرض یک تا دو ساعت مخزن آب خالی می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛  اهالی روستای جواران از مشکل آب گلایه دارند و خواستار برخورد با  انشعاب غیرمجاز آب که  هم هدر رفتن آب را در پی دارد و هم موجب افت فشار و قطع آب شرب می شوند؛ شدند در همین راستا گفت و گویی با رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رابر داشتیم که در ادامه می خوانید:

جلالی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار ” صبح رابر”؛ در خصوص مشکل آب شرب روستای جواران  گفت: آب مخزن روستا پر می شود اما به دلیل انشعابات غیر مجاز در عرض یک تا دو ساعت خالی می شود.  

وی با بیان اینکه از این آب برای درختان کشاورزی استفاده می کنند افزود:  شبکه جدید آب وصل شده است اما هنوزشبکه قبلی آب را قطع  نکردند.

 رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رابر از جمع آوری تمام انشعابات غیرمجاز آب در روستای جوران در هفته پیش رو خبر داد و گفت: هر چند اخطار قطع انشعاب داده شده و  مشترکان غیرمجاز آب در روستا شناسایی وعلاوه بر جریمه  به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیل مکانیکی  شهرستان رابر ندارد واز بیل های  شخصی که با چند نفرصحبت کردیم اما  حاضربه همکاری  نشدند، افزود: در حال  پیگیری  یک  بیل مکانیکی از استان کرمان  هستیم تا شبکه پاکسازی و مشکل  مردم حل شود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب