پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:13:50 - چهارشنبه 11 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابرخبرداد؛
دلیل به تعویق افتادن دکل اینترنتی در رابر
کرامت امیر حیدری گفت : دکل اینترنتی آماده است اما به دلیل نبود مکان جانمایی واستقرار دکل اینترنتی به تعویق افتاده است.

به گزارش “صبح رابر”؛ نارضایتی شهروندان رابری  از کیفیت خدمات اینترنتی که دریافت می‌کنند، موضوع تازه‌ای نیست و در این روزها با توجه به امتحانات مجازی دانشجویان  و دانش آموزان این دغدغه را به وجود آورده است  چه بسا گاها به دلیل کندی و اختلالات یا قطعی ، به طور کامل آن امتحان را از دست دهند.

جدای از آنکه برخی از افراد اینترنت را تنها ابزاری برای سرگرمی خود می پندارند اما اکثر مردم جامعه از این ابزار برای رفع پاره ای مشکلات و کارهای مهم خود می پندارند.

 هر قشری از جامعه از نویسندگان، شاعران، پزشکان ، کارآفرینان، مهندسان به نوعی در به روز نمودن خود از رویدادهای دنیا و یا کسب تجارب و دانش جدید در رشته های خاص خود بدون تردید به اینترنت نیازمند خواهند بود نیاز است که زیر ساخت های لازم در حوزه اینترنت، تقویت شده و در این راستا سرعت آن را بهبود بخشند.

در شهرستان  رابر یکی از معضلات و چالش‌های گسترش پهنای باند اینترنتی و رفع نقاط کور، ایجاد‌ و ساخت دکل‌ اینترنتی است در همین راستا گفت و گویی با  فرماندار رابر داشتیم که در ادامه می خوانید:

کرامت امیر حیدری فرماندار رابر با اشاره به مشکل اینترنت  شهرستان رابر گفت: دکل  اینترنتی  شهر رابر آماده است و مکان و زمین مناسب برای نصب دکل اینترنتی توسط شهرداری در اختیار داده شد که مخابرات اجاره ماهیانه  آن را به شهرداری دهد.

 وی افزود: شورای شهر رابر مصوب کردند زمین مورد نظر را نیاز دارند و  به دلیل نبود مکان جانمایی واستقرار دکل اینترنتی به تعویق افتاده است.

امیر حیدری گفت: با انتخاب بهترین مکان برای نصب دکل اینترنتی شهر رابر در تلاش برای برطرف کردن  این مشکل است.

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب