پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:29:24 - یکشنبه 29 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها :
شناسایی ۵ بیمار جدید کووید۱۹ / شمار مبتلایان به کرونا در رابر به ۵۶ نفر رسید
اصغر سجادی گفت: ۵۶ مورد از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در رابر شناسایی شده که  از این تعداد ۸ نفر آنها تحت پوشش سامانه سیب شهرستان رابر نیستند.

به  گزارش “صبح  رابر” اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها  در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر  با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت:  56 مورد از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در رابر شناسایی شده که  از این تعداد ۲۷ نفر زن و ۲۹ نفر مرد که  8 نفر آنها تحت پوشش سامانه سیب شهرستان رابر نیستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک نفر جان خود را از دست داده است افزود: آمار ابتلا به تفکیک موارد مثبت در ماه ها که اولین مورد در اسفند ماه ۹۸، فروردین ماه ۹۹ موردی نداشتیم،  ۷ نفر اردیبهست ماه و  ۱۹نفر در خرداد ماه  و  تیر ماه ۲۹ نفر تا کنون ثبت شده است.

سجادی با بیان آمار ابتلا به تفکیک مراکز بهداشت درمانی عنوان کرد: مرکز  بهداشت درمانی رابر ۳۵ نفر، مرکز بهداشت  درمانی  کهنوج  ۸ نفر ، مرکز بهداشت درمانی  هنزا ۷ نفر ، مرکز  بهداشت درمانی اسکر ۴ نفر  و مرکز بهداشت  درمانی سیه بنوئیه ۲ نفر تحت پوشش است.

مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها،  با اشاره به اینکه طبق مصوبه فبلی تالارهای پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت خود اجازه فعالیت داده شده افزود:  بیشتر مراسمات عروسی در خانه برگزار می شود که نظارتی بر رعایت بهداشت و پروتکل‌ها وجود ندارد.

وی درادامه خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ و پایبندی به فاصله‌گذاری اجتماعی، بتوانیم شاهد روند کاهشی ابتلا به کووید۱۹ باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب