پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:38:52 - سه شنبه 7 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛
هر پایگاه بسیج یک قربانی به نیت سردار دلها در روز عید قربان
سردار حسین معروفی با اشاره به ابتکار سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم کمک مومنانه گفت: هر پایگاه بسیج، هر حوزه بسیج و هر مسجد یک قربانی به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع می کند.

به گزارش صبح رابر، سردار حسین معروفی در گفتگو با “راه آرمان” در رابطه با مرحله اول کمک مومنانه در استان کرمان گفت: در مرحله اول ۳۹ هزار و ۲۰۰ خانواده شناسایی شدند که تحت هیچ رده حمایتی نبودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قالب نهضت تعاون در سه مرحله در دستور  کار قرار دارد که مرحله اول آن  از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر دهه امامت، مرحله دوم دهه اول محرم الحرام و مرحله سوم دهه آخر صفر از اربعین تا رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع) می باشد .

وی در رابطه با اجرای مرحله دوم کمک مومنانه اظهار داشت: در این مرحله برنامه ها به صورت مسجد محوری با حضور پایگاه های بسیج و ائمه جمعه و جماعات مساجد، کمک ها در شهرستان ها  جمع آوری می شود و کمک های مرکز استان نیز به آن افزوده می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: مرحله دوم کمک مومنانه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با کمک نهادهای حمایتی از جمله استانداری، دفتر امام جمعه،  کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بهزیستی، اوقاف، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، بانک انصار، بانک رسالت؛ قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) برگزار می شود.

سردار معروفی تصریح کرد:  تفاوتی که این رزمایش با مرحله قبل دارد این است که  رزمایش مرحله اول عمدتا معیشتی بود اما در این رزمایش کمک های معیشتی به همراه  کارت هدیه نقدی است و همچنین  به مناسبت بازگشایی مدارس کمک های البسه، کیف و کفش و لوازم التحریر را نیز خواهیم داشت.

وی گفت: سعی می کنیم در یکی از این سه مرحله  یکسری جهیزیه نیز در اختیار خانواده هایی که نیازمند هستند قرار دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شروع مرحله دوم کمک مومنانه در عید سعید قربان تشریح کرد: با ابتکار سپاه ثارالل هاستان کرمان در این مرحله هر پایگاه بسیج، هر حوزه بسیج و هر مسجد یک قربانی به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع می کند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب