وعدهآبی که روی کاغذ باقی مانده است
صداپیچ «خطرناک » حادثه ننیز چشمانتظار تدبیر مسئولان
رابر در سوگ علمدارکربلا
گلایه اهالی روستای باغمیری از نبود راه مناسب و کمبود امکانات
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
عاشورای حسینی در رابر
مراسم شام غریبان در حسینیه جامع رابر
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دیوران
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
به گزارش صبح رابر، سرهنگ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: در راستای محرومیت زدایی کشور تفاهم نامه ای بین قرارگاه خاتم الانبیاء و سازمان بهزیستی کشور بسته شد که کار ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی با مشارکت هم اجرا شود.

وی ادامه داد: ۷۵ درصد هزینه را سازمان بهزیستی و ۲۵ درصد را قرارگاه خاتم الانبیاء متقبل شده است.
خواجه حسنی بیان کرد: امروز در فاز اول آیین کلنگ زنی ۱۵۰۰مسکن مددجویی بهزیستی با اعلام فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء کشور اجرا شد که از ۱۵۰۰واحدمسکونی ۱۴۶واحد توسط شرکت های زیرمجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء در استان کرمان (سپاسد، ثارالله، شهید رجایی و موسسه امین ) ساخته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ادامه داد: از ۱۴۶ واحد مسکونی ۳۱ واحد توسط شرکت سپاسدکه مجری ساخت سد شهیدان امیرتیموری (صفاررود) ساخته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این واحد های مسکونی اول فصل سرما به بهره برداری خواهند رسید.
گفتنی است؛ آیین کلنگ زنی نمادین یک واحد مسکونی مددجوی تحت پوشش بهزیستی با حضور امام جمعه رابر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر، فرماندار رابر و مسئولین سپاسد وبهزیستی استان به زمین زده شد.

انتهای پیام /









