پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:09:58 - جمعه 31 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
توافق امارات متحده عربی یک حماقت راهبردی و اشتباه تاریخی است
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: توافق امارات متحده عربی یک حماقت راهبردی و اشتباه تاریخی از سوی مجموعه احمق های درجه یک از ترامپ تا نتانیاهو و بن زاید این حماقت مشهود است.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: از مصادیق نورانیت علاوه بر خواندن قرآن ، نماز و  دعا؛ نشستن پای مجلس سیدالشهدا است.

وی حادثه عاشورا را ماندگارترین حادثه در عالم خواند و افزود : سر ماندگاری به چهار ترکیب عنصر خدا محوری اخلاص، منطق و عقل ، عزت و عاطفه و انگیزش احساس است .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد:  یکی از مهمترین خصوصیات نهضت حسینی اخلاص است به همین خاطر تاکنون مانده و تا ابد خواهد ماند.

وی خطاب به خواهران و برادران  گفت : در مجالس عزای سید الشهدا شرکت کنید و از واعظین متعظ ، مداحان و مرثیه خوانی بهره ببرید.

خطیب جمعه رابر با گرامیداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر درجاتی دارد که تمامی هیاتهای مذهبی باید رعایت کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود : اگر کسی سه وظیفه انزجار قلبی از معصیت و گناه و تذکر زبانی انجام ندهند جنازه متحرک و عمودی در بین زندگان بیش نیستند.

وی ادامه داد: با این تدبیر انسان ها چهار دسته می شود  انسان های مرده متحرک که  امر و نهی ندارد مسئولیت پذیر باشیم و  به این مسئولیتی که  به ما سپرده شده عمل کنیم.

خطیب جمعه رابر در بحث منطقه ای  با اشاره به تویئت  رئیس جمهور نادان  آمریکا در ۲۳مرداد ماه  که بر سر عادی سازی کامل روابط خود توافق کردند گفت: توافق امارات متحده عربی یک  حماقت راهبردی و اشتباه تاریخی از سوی مجموعه احمق های درجه یک از ترامپ تا نتانیاهو  و بن  زاید این حماقت مشهود است.

وی افزود:  در این تفاهم  قمار امارات رژیم های عبری غربی  بازنده اصلی خود امارات متحده عربی است چرا که  این دریا هیچ صید دندان گیری از  قبیل  اقتصاد رو به رشد و امنیت تضمین شونده و موقعیت ممتاز  منطقه ای  به دست نخواهد آمد.

حجت الاسلام  علیدادی  سلیمانی  گفت: بلکه این  امارات  است  با تضعیف امنیت و اقتصادش از داخل دارای اختلافات شدید در ما بین شاهزادگان فرتوتش به وجود خواهد آمد.

وی  تصریح کرد : وضعیت این امیرنشینانی که حلقه به گوش  امارات،  ال سعود ، اسراییل و آمریکا هستند قطعا   وضعیت وخیم تری پیش رو خواهند داشت.

امام جمعه رابر گفت :  این کار زوال و نابودی حاکمان سبک  مغز امارات را در پی خواهد داشت به زودی طعم این قرارداد ننگین را  امیرنشینان سبک مغز اماراتی که تقلید کورکورانه از  حاکمان  پلید سعودی داشتند به زودی خواهد چشید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب