پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:58:50 - شنبه 8 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک مومنانه این بار به روایت جهادگران؛
تداوم خدمت رسانی سپاه و بسیج در مناطق سیل زده رابر
بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان  در  قالب گروه های جهادی  تلاش برای رفع آلام مردم مناطق سیل زده رابر  دارد که یکی از اقدامات راه اندازی کارواش بسیج به همت گروه جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی است.

به گزارش “صبح رابر”؛ جلالی مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله  استان کرمان  در حاشیه بازدید از مناطق  سیل زده رابر گفت: در استان قریب به ۹۷۰ گروه جهادی داریم که از این تعداد۱۵۰ گروه جهادی دانشجویی هستند.

وی با اشاره به خرابی سیل اخیر به روستاهای ننوک و اسکر این  شهرستان  و ورود گل و لای به منازل مسکونی افزود: با استفاده از ظرفیت گروه جهادی دانشجویی در حال خدمت به مردم هستیم.

جلالی ادامه داد: با مستقر شدن  گروه  جهادی در منطقه بلافاصله  شستشوی منازلی که  گل و لای  آغاز کردند و شستشوی فرش ها  و لوازم  منزلی  که  در اثر  گل و  لای  دچار آسیب شده را به زودی  تمام  می کنیم و مرمت  بستر رودخانه  در حال ساماندهی است.

خواجه حسنی  فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج  سپاه رابر در حاشیه آغاز به کار کارواش بسیج  به همت گروه جهادی  دانشجویان دانشگاه آزاد و  پیام نور کرمان گفت : در پی بارش‌های سیل آسا  اخیر در شهرستان رابر شاهد تخریب چندین  روستا از این شهرستان بودیم.

وی با بیان اینکه  روستای ننوک از روستاهایی که  آسیب جدی به این روستا  وارد شده  است افزود: با ورود آب به منازل مردم این روستا  اثاثیه  و فرش ها دچار آسیب جدی  شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه رابربا اشاره به ورود گروههای جهادی بسیج دانشجویی  به شهرستان رابر عنوان کرد: امروز شاهد شستشوی فرش های مردم روستای سیل زده ننوک هستیم که این گروه تمام  فرش ها آسیب دیده مردم را شسته و تحویل می دهند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب