پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:22:11 - پنجشنبه 20 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی بازدیدی خبرداد؛
سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل‌زده رابر می‌روند
سردار حسین معروفی گفت: ماشین‌آلات سپاه و قرارگاه خاتم به کمک کشاورزان سیل‌زده منطقه هلیل رود رابر می‌آیند.

به گزارش “صبح رابر”؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه هلیل‌رود رابر گفت: سپاه خود را موظف می‌داند در مواقع بحران با یک حرکت جهادی به آسیب دیدگان خدمات‌رسانی کند و در همین راستا به مدت یک هفته با هماهنگی قرارگاه خاتم دو دستگاه بیل مکانیکی، یک‌دستگاه بولدزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کمرشکن در این منطقه مستقر می‌شوند تا دسترنج کشاورزان بر باد نرود.

سردار معروفی افزود: طی بازدیدی که امروز از منطقه سیل زده هلیل رود رابر داشتیم مشخص است که به دلیل سیل مسیرهای ارتباطی روستاهای این منطقه قطع ، کانالهای آبرسانی مسدود و باغات ودرختان این منطقه دچار آسیب شده اند که اگر بزودی این مشکلات برطرف نشود کشاورزان وباغداران منطقه دچار ضرر وزیان فراوان خواهند شد.

وی بابیان اینکه این باغات ودرختان امید وقوت زندگی کشاورزان منطقه هستند گفت: سپاه وظیفه خود می داند بااین حرکت وحرکت های مشابه به مردم بعنوان ولی نعمتان خود خدمات رسانی کند.

سردارمعروفی اظهار کرد: سپاه انقلاب را به مردم تعریف می کند ومردم را اصل وپایه می داند واولویت کاری خود را خدمت رسانی به مردم می داند.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دراین منطقه با حضور سپاه و موسسات زیرمجموعه باهمکاری امام جمعه، فرماندار، فرماندهی بسیج وجهاد کشاورزی هرچه زودتر آب به منطقه وباغات کشاورزان برسد ونشاط وشادابی را درچهره مردم ببینیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب