پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:03:09 - سه شنبه 25 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیدار مسئولان شهرستان رابر و مسئول بسیج عشایری استان با مادر شهید احمد سلیمانی
جمعی از مسئولان شهرستان رابر و مسئول بسیج عشایری استان با حضور در منزل سردار شهید احمد سلیمانی با مادر شهید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛  جمعی از مسئولان شهرستان رابر و مسئول بسیج عشایری استان با حضور در منزل سردار شهید احمد سلیمانی با مادر شهید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رؤسای ارشاد و بنیاد شهید و  مدیرمسئول کانون مساجد، حوزه مقاومت شهدای قنات ملک حضور داشتند و از مادر شهید سلیمانی تجلیل شد .

شهید احمد سلیمانی هونی فرزند محمد در ۱۳۳۶/۳/۴ در قنات ملک به دنیا آمد و ‌‌‍‌‌‌‍‌۱۳۶۳/۷/۲۶در عملیات (میمک) با اصابت ترکش به سر به شهادت رسید؛ شهید احمد سلیمانی، جانشین ستاد و معاون اطلاعات و عملیات لشکر ۴۱ ثارالله و از دوستان و همرزمان نزدیک سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی بود.

سپهبد سلیمانی پس از شهادت احمد سلیمانی در وصف او گفته بود ««…دست تقدیر این بود که من که از دوران کودکی با احمد بودم، در زمان شهادتش هم بالای سرش حاضر شوم و اگر بخواهم کلمه‌ای را اختصاصاً و حقیقتاً‌ به عنوان مشخصه این شهید ذکر کنم، باید بگویم «انسان پاک» لایق این شهید بزرگوار است.» 

از شهید احمد سلیمانی یک دختر به نام «زینب» به یادگار مانده است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب