پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:54:24 - چهارشنبه 24 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت الاسلام و المسلمین شهابی:سلاح هسته ای ایران ایمان جوانان کشور اسلامی
به گزارش ” صبح رابر” امروز ساعت ۸ صبح نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شهابی با  حضور پر شور اقشار مختلف مردم شهرستان رابر در حسینیه جامع برگزار گردید . در خطبه امروز نماز عید قربان  در حسینیه جامع  ،حجت الاسلام شهابی در خطبه اول با توصیه خود و […]

به گزارش ” صبح رابر” امروز ساعت ۸ صبح نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شهابی با  حضور پر شور اقشار مختلف مردم شهرستان رابر در حسینیه جامع برگزار گردید .

در خطبه امروز نماز عید قربان  در حسینیه جامع  ،حجت الاسلام شهابی در خطبه اول با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی سفارش کرد ، روایتی از امیر المؤمنین علی (ع) فرمود پرهیز کاری و رعایت تقوای الهی دعای درد های قلبی و عروقی شماست . و مایه اصلاح درون شماست وهمچنین روایتی از  پیامبر اکرم (ص) فرمود :  ما را توصیه به تقوای و ورع می کرد در آیات قرآن سوره عصر إِنَّ الانسنَ لَفِی خُسرٍآگاه باشید همه شما در ضر و زیان هستید اگر می خواهید از گروه زیانکاران نباشید۱- باید ایمان داشته باشید کسی که با ایمان باشد در مسیرهای لغزش نمی لغزد ۲- عمل صالح در عبادت و نماز و روزه خلاصه نمی شود انفاق و خیر رساندن به دیگران عمل صالح محسوب می شود کاری برای خدمت به خلق باشد ، عبادت است ۳- توصیه به حق داشته باشید هر روز در نماز های پنج گانه می گوییم اهدانا صراط المستیم  یعنی : خدایا ،ما را در این صراط مستقیم نلغزیم  ۴- توصیه به صبر دارد ،صبر اگر باشد سه مرحله قبل تکمیل می شود صبر در برابر مصائب که اسوه تاریخ ، صبر زینب (س) است .وقتی سؤال کردند، فرمود : من به جز زیبایی در کربلا چیزی ندیدم .

در خطبه دوم:

وی با تبریک عید قربان به امت اسلامی اظهار کرد : از خدای تبارک و تعالی عیدی ما را ظهور مهدی موعود قرار بدهد .

روایتی از پیامبر که  می فرماید:  خداوند عید قربان را برای شما قرار داد تااینکه مستمندان و فقیران از گوشت سیر شود ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم به آنها کمک کنیم و از آنچه  که به شما روزی دادیم انفاق کنید و دست دیگران را بگیرید.

وی بیان کرد : مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) کنگره عظیم  حج داشتند می فرمایند : عزم و اراده‌ی متکی به ایمان و توکل و بصیرت و تدبیر، میتواند ملتهای مسلمان را در این چالشها به پیروزی و سرافرازی برساند و عزت و کرامت را در سرنوشت آنان رقم زند. جبهه‌ی مقابل که بیداری و عزت مسلمانان را بر نمی‌تابد با همه‌ی توان به میدان آمده و از همه‌ی ابزارهای امنیتی، روانی، نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی برای انفعال و سرکوب مسلمانان و به خود مشغول ساختنِ آنان بهره میگیرد.  دو کلید مسلمانان، علاج و اساس بنیانی  باعث نجات مسلمانان است ؛کلید اول اتحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید ،با هم متحد و برادر باشیم . انقلاب منطقه ای که طی یک سال یا چند ماه مصادره غرب می شود نشان دهنده این  است که مسلمانان با هم متحد نیستند .

شهابی در ادامه گفت : کلید دوم شناخت دشمن و مقابله با نقشه های دشمن تاریخ سی و چند ساله  بیان می کند دشمن برای ما برنامه می ریزد همه ما باید به گوش باشیم . در مذاکرات  ژنو  تیم مذاکره ایران محوریت  شان را سخنان امام خامنه ای قرار دادند،همان طور که  حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی )فرمودند :  سلاح هسته ای را حرام می دانیم سلاح هسته ای ایران ایمان جوانان کشور اسلامی است . در زمان غیبت مطیع رهبر فرزانه انقلاب باشیم .

 انتهای پیام /

  1. علیرضا شهابی   اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳  

    خوب است

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب