پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:00:24 - پنجشنبه 10 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگردان سینما و تلویزیون عنوان کرد؛
فیلم «مثل برادر» روایتگر رفاقتی ۴۰ساله/ نامه حاج قاسم به شهیدپور جعفری نخ تصویر قصه
حمیدرضا بنایی گفت: خط کلی قصه فیلم “مثل برادر” مربوط به نامه ی ۷ صفحه ای شهید سلیمانی به شهید پورجعفری است، به واقع این نامه نخ تصویر قصه ما است که حول محور نامه شهید سلیمانی به شهید پور جعفری ساخته می شود.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  راه آرمان حمیدرضا بنایی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص ساخت فیلم “مثل برادر” که در رابطه با سردار شهید حسین پور جعفری است به خبرنگار ما گفت: ساخت این فیلم با همکاری سازمان بسیج رسانه کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: قصه ای که قرار است فیلم سردار شهید پورجعفری را روایت کند ملودرام است و اعتماد سهپبد شهید حاج قاسم سلیمانی به او و ادب این شهید بزرگوار را نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی نشان می دهد.

بنایی عنوان کرد: این فیلم از نوع مستند و داستانی است که برای آن چهار فضا از جمله شهر گلبافت در دهه ۶۰، تهران در دهه ۹۰، کشورهای سوریه و لبنان در نظر گرفته شده است.
کارگردان سینما و تلویزیون توضیح داد: به دنبال سبک زندگی شهید پورجعفری و دوستی و اعتماد ۴۰ ساله ی او و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم این که او چگونه به این مقام بزرگ دست یافت.

وی ادامه داد: خط کلی قصه این فیلم مربوط به نامه ی ۷ صفحه ای شهید سلیمانی به شهید پورجعفری است، به واقع این نامه نخ تصویر قصه ما است که حول محور نامه شهید سلیمانی به شهید پور جعفری ساخته می شود.

بنایی اظهار کرد: با توجه به نامه شهید سلیمانی به شهید پور جعفری بنابراین باید گفت که شهید سلیمانی نیز در داستان ما وجود دارد به واقع تصویر شهید سلیمانی نیست اما این نامه تاثیرگذارتر از وجود شخصیتی به نام حاج قاسم در فیلم است و حضور شهید سلیمانی را در این قصه تداعی می کند.

کارگردان سینما و تلویزیون عنوان کرد: این فیلم کاری مستند داستانی و تقریبا شبیه به فیلم ایستاده در غبار است که به واقع بازسازی سپاه ۴۱ ثارالله در سال ۶۰ را نیز روایت می کند.

وی در خصوص بازیگرانی که قرار است در این فیلم بازی کنند، گفت: به دلیل بومی بودن کار باید از بازیگران کرمانی در دو فضای سیاهی لشکر و فرمانده هان استفاده کنیم چرا که به گویش و لهجه مسلط هستند همچنین با برخی از بازیگران مطرح نیز صحبت هایی شده است.

بنایی تاکید کرد: برای فیلم برداری در فضاهای تهران و سوریه سعی کرده ایم از بازیگران تئاتر کمک بگیریم و در سوریه نیز از اهالی و هنرمندان سوریه کمک بگیریم از این رو قطعا در هر فضایی که می رویم باید از بازیگران همان فضا کمک بگیریم.

کارگردان سینما و تلویزیون با بیان این که در حال حاضر به دنبال فضا و لجستیک و تجهیزات هستیم، تشریح کرد: به احتمال زیاد فیلم در دو روز آینده فیلم برداری می شود و شروع کار از کرمان و شهرستان گلبافت می باشد و بعد از آن تهران، سوریه و لبنان فضاهای دیگری هستند که فیلم برداری در آنجا انجام می شود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که این کار ملودرام است و به دنبال محبت بین شهید پورجعفری و شهید سلیمانی هستیم حداکثر زمان برای ساخت این فیلم را ۴۵ روز در نظر گرفته ایم تا بتوانیم فیلم را برای سالگرد شهید آماده کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب