پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:11:25 - دوشنبه 21 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقدامات کمیته امداد، سپاه و بسیج مردم را امیدوار می‌کند/ حاج قاسم الگوی عملی حق است
معروفی گفت: کمیته امداد، سپاه، بسیج با محوریت بسیج سازندگی افتخارش این باشد که نوکری کند، که این رویکرد همان مکتب حاج قاسم است.

 به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در آیین امضای تفاهم نامه اشتغال در استان کرمان بین سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد امام (ره) که با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و حجت عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برگزار شد، گفت: برای سپاه و کمیته امداد استان، امروز یکی از به یاد ماندنی روزها خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این کار بر اساس دستورات دین اسلام و خدمت بی منت به مومنین است، ادامه داد: مومنینی که شایسته ترین بندگان در نزد خداوند در شایسته ترین حکومت هستند.

وی تأکید کرد: کسانی که تمامی کمبودها را تحمل کرده و پای انقلاب ایستاده اند و بنابراین نگاه ما به این عزیزان، نگاه ترحم نیست و بر اساس دید اسلام و اعتقادی به آنان نگاه می کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمیته امداد، سپاه، بسیج با محوریت بسیج سازندگی افتخارش این باشد که نوکری کند، که این رویکرد همان مکتب حاج قاسم است؛ چرا که حاج قاسم الگوی عملی حق است و آنچه که حاج قاسم را موفق کرد، مدیریت جهادی بود و این مدیریت جهادی از دفاع مقدس است و ما در این عرصه کوتاه نخواهیم آمد.

سردار معروفی با بیان اینکه در کنار مدیریت جهادی، عمل کردن به فرمان امام مهم است، گفت: دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است و حرکت های کمیته امداد، سپاه و بسیج مردم را امیدوار می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سپاه پیمانکار نیست بلکه الگوی علمی جهادی را گسترش می دهد، پیمانکار چند سال طول می کشد تا اقدام کند اما در کار جهادی این چنین نیست.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم با کار و فعالیت جهادی معادلات جهان را بر هم ریخت، اظهار کرد: آنچه که در پروژه ها باید در نظر گرفت این است که زمان بندی کارها مد نظر قرار گیرد و کم شدن زمان در اجرای هر پروژه‌ای را باید مورد توجه قرار داد.

این مقام مسئول تأکید کرد: آنچه در استان کرمان اواویت است؛ مسئله آب در سه سطح اصلاح، پایداری و رساندن این مایع حیات است که این کار در شهرستان های ریگان، فهرج، نرماشیر و رودبار جنوب در حال انجام است و خیرین در این عرصه پای کار آمده اند.

سردار معروفی اشتغال را اولویت دیگر دانست و با اشاره به اینکه در سالگرد سردار سپهبد شهید در نظر داریم ۸۰۰ ازدواج آسان را شکل دهیم، خاطر نشان کرد: توجه به سیستم بهداشتی و ساخت، تعمیر و تکمیل منازل محرومین و ازدواج آسان  از دیگر اولویت های مد نظر ما است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب