پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:49:21 - سه شنبه 29 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل ارتباطات و فناوری استان کرمان خبر داد؛
مشکلات اینترنت مخابرات شهرستان رابر در دستور کار مسئولان ارتباطات استان
در پی مشکلات اینترنت مخابرات رابر که باعث گلایه مندی مردم شده بود مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان از پیگیری مطالبات مردمی در جهت رفع مشکل خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ امروزه اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در زندگی روز مره انسان‌ها دارد و از نیازهای ضروری مردم جامعه محسوب می‌شود؛ اینترنت به عنوان فناوری قرن حاضر بسیاری از نیازها را برطرف کرده است که در راستای صرفه جویی، عدم اتلاف هزینه و کاهش زمان، خدمات شایانی به بشریت می‌دهد.

متاسفانه در عصر حاضر علیرغم نیاز مبرم اقشار جامعه به استفاده از اینترنت اما در مناطقی از کشور نبود این امکان ارتباطی، مردم نقاط مختلف را با چالش های جدی مواجه کرده است.

به طور مثال نبود زیرساخت های استاندارد، اختلالات مکرر، سرعت پایین و حتی عدم وجود اینترنت در برخی نقاط شهرستان رابر، باعث شده مردم نسبت به عدم ارائه خدمات مطلوب ارتباطی گلایه مند باشند.

اخیرا نیز بعد از اینکه شیوه تدریس در مدارس به سمت و سوی فضای مجازی و آموزش غیرحضوری جهش پیدا کرد دغدغه مردم بیش از پیش شد که به گفته رئیس مخابرات رابر دکل ارتباطی در دو ماه آینده افتتاح می شود.

با توجه به نارضایتی شدید مردم شهرستان از وضعیت مشکل پوشش اینترنت و آنتن شهر و روستا موضوع را از طریق مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان پیگیری کردیم که مسعود الهامی در این رابطه بیان کرد: مشکلات ارتباطی مردم رابر در دست بررسی است و به زودی با حضور بازرسان مطالبات به حق مردم پیگیری و مرتفع می شوند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب