پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:21:31 - دوشنبه 12 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سخنگوی ستاد کرونای استان در رابر:
۹۰درصد نمونه های رابر مثبت می شود/ برای شهرستانهای رابر وارزوئیه در هفته آینده احساس خطرمی کنیم
مهدی شفیعی گفت: ۹۰درصد نمونه های رابر مثبت می شود و این نشان دهنده این است که گردش ویروس در شهرستان رابر به شدت فعال است.

به گزارش “صبح رابر”؛ مهدی شفیعی سخنگوی ستاد کرونای استان در جلسه شورای اداری رابر با تبریک اعیاد ماه ربیع و۱۳آبان گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری تمامی اعضا ستاد همسو و با وسواس و پشتکار در راستای سلامت مردم گام برمی دارند.

وی، بابیان اینکه تمامی اعضای ستاد با توجه به وضعیت معیشتی مردم از اعمال برخی محدودیت ها نگران هستند اظهار کرد: برای حفظ سلامت مردم چاره ای جزاین نداریم.

شفیعی با اشاره به اینکه شاخص های کرونایی بر اساس موارد بستری است عنوان کرد: شهرستانهایی که بیمارستان ندارند براساس مراجعه به نزدیکترین بیمارستان محاسبه می شوند.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهرستان رابر امکانات تخصصی مدیریت بیماری را ندارد بیماران به بیمارستانهای بافت، کرمان و سیرجان مراجعه می کنند.

شفیعی با اشاره به اینکه موج سوم بیماری به شدت همه گیرشده است گفت: از ۳۴۱مورد بستری کرونایی در بیمارستان بافت ۱۸مورد ازشهرستان رابر بوده که قریب ۶درصد می شود و از این ۱۸نفر ۸ نفربستری و ۱۰نفربه صورت بالینی تحت درمان قرار گرفته اند.

وی افزود: آمار بیماران سرپایی در هفته اخیر شهرستان رابر افزایش داشته  به طوری که  روز گذشته از ۸ مورد نمونه گیری ۵ نفر مثبت شده اند یعنی ۹۰درصد نمونه های رابر مثبت می شود و این نشان دهنده این است  که گردش ویروس در شهرستان رابر به شدت فعال است.

شفیعی در پایان گفت: در شهرستان ارزوئیه نیز با توجه به برگزاری یک مراسم ختم در منطقه صوغان شدت انتشار ویروس افزایش یافته و این شهرستان در وضعیت قرمز به سمت خاکستری است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب