پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:42:56 - دوشنبه 12 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر خبر داد:
مراسم گرامیداشت ایام الله ۱۳آبان به صورت مجازی در شهرستان رابر برگزار می شود
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: صحت و سلامت همشهریانمان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و درهمین راستا مراسم بزرگداشت ۱۳آبان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در جلسه مشترک شورای اداری وشورای فرهنگ عمومی رابر، با تبریک ایام ربیع الاول و ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و ضمن قدردانی از حضورشفیعی سخنگوی ستاد کرونای استان درجلسه گفت: کادر درمان قریب ۹ماه است که با مشغله کاری واز خودگذشتگی درکشور فعالیت می کنند که قدردان ازخودگذشتگی این کارکنان خدوم هستیم.


وی با اشاره به دوگانگی به وجود آمده در موضوع برگزاری نماز جمعه رابر واعلام وضعیت زرد شهرستان رابر توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: ما مطیع امر ستاد مبارزه با کرونا هستیم وزمانی که شورای سیاستگذاری با تبعیت ازاین ستاد وضعیت شهرمان را زرد اعلام می کند نماز جمعه برگزاری می شود.

امام‌ جمعه رابر با اشاره به نامه فرحبخش مدیرشبکه بهداشت رابر مبنی برقرمزبودن وضعیت رابر و پیگیری تلفنی از سوی ستاد کرونای استان و اعزام یک تیم به ریاست شفیعی از ستاد کرونای استان با بازدید میدانی ازبیمارستان رابر وحوزه های مرتبط اعلام شد که مراسم ۱۳ آبان رابر مجازی برگزار شود.

وی افزود: صحت و سلامت همشهریانمان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و درهمین راستا مراسم بزرگداشت ۱۳آبان را به صورت مجازی برگزار می شود و منتظر اعلام ستاد کرونا وشورای سیاستگذاری برای اقامه نمازجمعه هستیم.

علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه قریب ۱۰۰کارمند از شهرستان رابر و بافت هرصبح برای حضور درمحل کار در دوشهرستان حضور پیدا می کنند و بعضا مشاهده می شود با توجه به تعطیلی بعضی صنوف در شهرستان بافت مردم از رابر خرید می کنند از این رو گردش ویروس بین دو شهرستان در جریان است که از مسئولین می خواهیم دراین حوزه چاره اندیشی کنند.

امام جمعه رابردرادامه سخنان خود با گرامیداشت ۱۴آبان سالروز تاسیس شورای فرهنگ عمومی واهمیت بالای این شورا گفت: فرهنگ به مثابه اکسیژن برای انسان است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرماه یکبارو کسب رتبه سوم شهرستان رابر در کل کشور سال ۹۸ از رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر به عنوان دبیراین شورا قدردانی کرد وافزود: اعتقاد دارم اعضای شورای فرهنگ عمومی باید قوه تجزیه وتحلیل فرهنگ شهر را داشته وموضوعات فرهنگی شهرستان را رصد کرده و دراین شورا مطرح کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با انتقاد از عدم حضور برخی اعضای شورای فرهنگ عمومی در جلسات گفت: ما عضو ساکت و بی نظم در شورای فرهنگ عمومی نمی خواهیم و بی نظم ها ازماه آینده دعوت نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه ما درشورای فرهنگ عمومی به دنبال تعریف وتمجید نیستیم بلکه خروجی مهم است افزود: به فرهنگ شهرمان بی تفاوت نباشیم.

امام جمعه رابر در ادامه با گرامیداشت یاد وخاطره سردار دلها گفت: سپهبد شهید سلیمانی سمبل فرهنگ رابر است که باید قدربدانیم.
وی درپایان سخنان خود با اشاره به آموزش در فضای مجازی و مشکلات قشر ضعیف مردم شهرستان رابر وعدم دسترسی بعضی دانش آموزان به گوشی از خیرین خواست دراین حوزه به یاری آموزش و پرورش و دفترامام جمعه شهرستان بشتابند تا دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب