وعدهآبی که روی کاغذ باقی مانده است
صداپیچ «خطرناک » حادثه ننیز چشمانتظار تدبیر مسئولان
رابر در سوگ علمدارکربلا
گلایه اهالی روستای باغمیری از نبود راه مناسب و کمبود امکانات
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
عاشورای حسینی در رابر
مراسم شام غریبان در حسینیه جامع رابر
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دیوران
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: در مجموع تعداد۶۳۵ نمونهگیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای اپیدمی انجام شده که ۲۱۳ بیمار تا به امروز۲۱آبان در رابر تست آنها مثبت شده است که از این تعداد۳۰نفر آنها ساکن شهرستان رابر نیستند.
وی افزود: طی دو هفته اخیر 38 مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شد که ۴ نفر از مرکزبهداشتی و درمانی کهنوج،۲نفر از مرکزبهداشتی و درمانی سیه بنوئیه و یک نفر از مرکزبهداشتی و درمانی اسکر و ۳۱ نفر از مرکزبهداشتی و درمانی رابر که 4 بیمار بستری در بیمارستان و مابقی هم در ایزوله خانگی هستند .
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر، وضعیت فعلی شهرستان رابر را قرمز اعلام کرد و اظهار کرد: در آخرین نمونه های ارسالی از ۹ مورد نمونه گیری کرونا ۶ مورد آن مثبت شده است.
سجادی، با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذار اجتماعی عنوان کرد: با توجه به همه گیری خوشه ای بیماری کرونا از طریق حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی لازم است دید و بازدیدها را به حداقل ممکن رسانده وجز موارد ضرورت از منزل خارج نشوید.
انتهای پیام /









