پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:39:53 - جمعه 14 آذر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
دشمن باید طعم گستاخی خود را بچشد / با قاتلان شهید سلیمانی وشهید فخری زاده برای ابد پای میز مذاکره نخواهیم نشست
حجت الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن باید طعم هزینه گستاخی خود را بچشد، گفت: باید بدانیم کسانی که بزدلانه ملت را از مجازات قطعی جانیان و خائنان برحذر می‌دارند دام دشمن را گسترانیده اند، مردم ما به پیروی از رهبر حکیم و بصیر خود خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت بزرگ هستند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت سردار جهاد علمی دانشمند هسته ای چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده گفت: مقام معظم رهبری در پیامش پیرو شهادت شهید فخری زاده از مجازات قطعی عاملان و آمران شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان تاکید کردند.

وی با اشاره به چهار نکته از فراز پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر مجازات جنایت کاران افزود: در مرحله اول اجرای مجازات در مرحله دوم قطعی بودن مجازات یعنی هیچ کس به هیچ بهانه‌ای حق انکار مجازات را به هیچ بهانه ای ندارد در مرحله سوم مجازات عاملان، طراحان و دستور دهندگان این ترور و در مرحله چهارم عاملان، مزدوران خارجی و داخلی، زمینه سازان و نفوذی ها و مباشران این جنایت بزرگ که بدون تردید مثلث غربی، عبری وعربی هستند؛ باید مجازات شوند.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه مجازات عاملان و مزدوران خارجی و داخلی زمینه ساز این جنایات بزرگ شدند، عنوان کرد: نفوذی ها و مباشران این جنایت بزرگی که تمام قلب این مردم را به درد آوردند که مجازات قطعی جنایتکاران باید با مقایسه دقیق و هوشمندانه در پاسخگویی و انتقام ترکیبی اجرا شده و و محاسبات آنها را بر هم زده و توان واکنش را از دشمنان بگیرد دوم این‌ که در این مجازات باید سطح مجازات آمران که ریشه استکبار و ناامنی هستند و عاملان که پادوهای این جنایت هستند متفاوت باشد.

وی اظهار کرد: انتقام اصلی و راهبردی بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولتی های مفلوک منطقه است که ریشه فتنه، ناامنی و ترور در منطقه هستند راه این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه خاکستری است.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن باید طعم هزینه گستاخی خود را بچشد، افزود: باید بدانیم کسانی که بزدلانه ملت را از مجازات قطعی جانیان و خائنان برحذر می‌دارند دام دشمن را گسترانیده اند، مردم ما به پیروی از رهبر حکیم و بصیر خود خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت بزرگ هستند.

وی با اشاره به شخصیت شهید دانشمند گمنام هسته ای کشور گفت: کمتر کسی او را می‌شناخت و خدمات مخلصانه ای در پرونده عملش ثبت و ضبط کرد، از برجسته ترین این خدمات خالصانه؛ ترسیم نقشه راه سند هسته ای ایران که مسیر پیشروی این صعنت را برای تحقیق وسیع و عمیق و تربیت شاگردان برجسته ریل گذاری کرد.

خطیب جمعه رابر تصریح کرد: شهید هسته ای بر طرحی کار می کرد که می توانست اقدامات هسته ای رژیم صهیونیستی را از داخل ایران کشف کند او موفق به بکار گیری لیزر در پدافند هوایی کشور یعنی شناسایی پرنده های دشمن از طریق راهدار شده بود.

وی افزود: برای پژوهش واکسن بومی کرونا را تا فاز انسانی پیش رفت نتایج آن هم به ملت شریف ایران آشکار است برخی از انبوه مجاهدت های این شهید عزیز است نشان می دهد در توصیف او از سوی مقام معظم رهبری هم دقیق و صحیح است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با قدردانی از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی برای لغو تحریم ها با تصمیم قاطع نمایندگان به تصویب رسید پاسخ قاطع نمایندگان ملت ضرب شست مجلس از آمران ترور دانشمندان بزرگ هسته ای کشورمان بود این اقدام انقلابی که شایسته تشکر بوده پاسخ شایسته ای به گستاخی های دشمن است.
امام جمعه شهرستان رابر افزود: عملی شدن این اقدام، حمله هوشمندانه به محاسبات دشمن بوده و جلوی تکرار گستاخی های آنها را می گیرد، برخلاف آنچه رسانه‌ های دشمن القا کرده و برخی وادادگان داخلی نیز بر طبل آن می‌زنند، اجرای این طرح علاوه بر منافع سیاسی به تقویت بنیه علمی و اقتصاد کشور در عرصه های مختلف سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: همگان باید بدانند دشمنانی که پای میز مذاکره با آمریکا می نشینند  همان کسانی هستند که  سردار مقاومت را از ما گرفتند، همگان بدانند؛ کسانی پای میز مذاکره نشته اند همان کسانی بودند فخری زاده ها را از ما گرفتند ما با این طرح قاطع مجلس ضمن حمایت اعلام میداریم با قاتلان شهید سلیمانی و فخری زاده برای ابد پای میز مذاکره نخواهیم نشست.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب