پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:57:20 - شنبه 27 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشدارهایی به دستگاه دیپلماسی/چشم امید مستضعفان جهان به عملکرد ایران است
دفتر تحکیم وحدت در نشست سالانه خود بیانیه‌ای را با بیان هشدارهایی به دستگاه دیپلماسی منتشر کرد. به گزارش” صبح رابر”  به نقل از خبرگذاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت در پایان نشست سالانه خود بیانیه‌ای را منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی با سلام و درود بر روان پاک بنیانگذار […]

دفتر تحکیم وحدت در نشست سالانه خود بیانیه‌ای را با بیان هشدارهایی به دستگاه دیپلماسی منتشر کرد.

به گزارش” صبح رابر”  به نقل از خبرگذاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت در پایان نشست سالانه خود بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی
با سلام و درود بر روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص شهدای دانشجوی دفتر تحکیم وحدت. به اطلاع می‌رساند نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مهرماه با حضور برخی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و علاوه بر برگزاری نشست‌هایی در مورد رابطه با آمریکا، در پایان انتخابات شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت نیز برگزار گردید.
محورهای زیر را به عنوان بیانیه پایانی نشست به اطلاع مردم فهیم ایران اسلامی، اقشار دانشگاهی و دولت مردان جمهوری اسلامی ایران می‌رسانیم:

۱ ما، انجمن‌های اسلامی دانشجویان، مذاکره با آمریکا و غرب را تنها بر پایه اصول انقلاب اسلامی و منافع و حقوق ملت می‌پذیریم و اگر در این مذاکرات برای نیل به اهداف بر سر حقوق این ملت شریف معامله‌ای صورت گیرد این مذاکرات را از اساس نامشروع می‌دانیم.

۲. ما، انجمن‌های اسلامی دانشجویان، خطاب به دولت محترم و خصوصا جناب آقای روحانی می‌گوییم که چشم امیدمستضعفان جهان به عملکرد جمهوری اسلامی ایران است و عدم دیدار هیئت محترم در سفر اخیر به نیویورک با سران کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقایی را یکی از اشتباهات این سفر می‌دانیم که امیدواریم دولت محترم در آینده کاری خود تلاش مضاعف داشته و این امید به یاس بدل نگردد.

۳ بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ به عنوان سندی فرادستی، ما باید کشوری الهام بخش، فعال و موثر در جهان اسلام و تاثیرگذار بر همگرایی اسلامی شویم. اکنون که ریاست جنبش عدم تعهد بر عهده کشور ماست، فرصتی تاریخی برای نیل به این اهداف عالی فراهم شده است. ما، انجمن‌های اسلامی دانشجویان، از هیئت دیپلماسی جمهوری اسلامی و مخصوصا جناب آقای رئیس جمهور به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد انتظار داریم با برنامه‌ریزی ویژه به سمت تحقق این بند از سند چشم انداز قدم بردارد.

۴.در پایان عهد می‌بندیم برای حرکت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف مشخص در مرامنامه خود کوتاهی نکنیم و اعلام می‌کنیم که نخواهیم گذاشت عده ای که منافع خود را در حرکت دفتر تحکیم وحدت بر خلاف مرامنامه و قانون می‌بینند به اهداف خود برسند.

 

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب