پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:57:18 - یکشنبه 14 دی 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر:
۵۰درصد بیماران جدید ابتلا به کووید ۱۹ دو هفته اخیر از دهستان اسکر است
اصغر سجادی از شناسایی۲۷مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ که ۱۳بیمار از دهستان اسکر در دو هفته اخیراست ؛ هشداد داد و گفت: به دلیل توجه نکردن خانواده ها به رعایت مسائل پیشگیرانه وبرگزاری مراسمات دورهمی خانوادگی عامل اصلی انتشار کرونا در شهرستان رابر شده است.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: در مجموع ۱۲۱۳تعداد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای اپیدمی انجام شده که ۳۶۶ بیمار تا به امروز۱۴ دیماه در رابر تست آنها مثبت شده است .

وی افزود: طی دو هفته اخیر۲۷مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شده که ۱۳ مورد آنها از روستای اسکر است و از ۶ بیمار بستری در بیمارستان ۴ بیمار آن از منطقه اسکر و مابقی در  ایزوله خانگی هستند.

سجادی با اشاره به طرح شهید سلیمانی و تست  تشخیص سریع ویروس  کرونا درب منزل برای بررسی اطرافیان بیمار عنوان کرد: تا کنون ۳۸۱  مورد تست  تشخیص سریع  ویروس کرونا در درب منازل بیماران مشکوک انجام شده که ۳۳بیمار شناسایی و در ایزوله خانگی هستند .

وی دورهمی خانوادگی  را عامل اصلی انتشار کرونا در شهرستان رابر از  شب یلدا دانست و خواستار توقف هر گونه محفل خانوادگی، اجتماع و ازدحام گروهی شد.

انتهای پیام

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب